Duits vuurwerk overzicht 2016/2017 (Emmerich/Wesel/Kleef e.o.)

Righteye

VWC lid
Ook dit jaar weer druk geweest met lijstjes maken en ik wil ze jullie niet onthouden:

https://drive.google.com/open?id=10JUC8gM2aWAj0LM7dudDIaKRsa-3j_BTer-SwoQKJKM

Op dit overzicht 4 tabbladen
- Produkten: alle producten uit de folder van 2016/2017 met de nodige extra info, prijzen en filmpjes
- Uitgefaseerd: alle producten van vorig jaar die ik niet terug gezien heb
- Overige info: de links naar de folders / informatie
- Omlabellijst 2015: de omlabellijst voor 2015. Ik heb nog geen bijgewerkte versie kunnen vinden.

De volgende winkels zijn opgenomen:
  • Kodi
  • Hagebau
  • Netto
  • Edeka
  • Aldi Sud
  • Kaufland
  • Lidl
  • Center shop
  • Penny
  • Norma
  • Rewe
  • Real
  • Thomas & Philips
  • (Stewes) Hagebaumarkt
  • Self Mein Baumarkt
  • Woolworth
  • Klaas & Klock - enkele producten niet duidelijk
  • Dursty
  • Trinkgut
  • OBI - alles veels te duur en onduidelijk welk filiaal

Daarnaast ook nog de Google map save met alle winkels in de omgeving van Kleve / Kalkar.

https://drive.google.com/open?id=1GEAfn91U7jh7FiQiuawiQ_EFTuI

De OBI is erg duur dit jaar en heb ik zodoende verder niet meegenomen.
Van de Dursty is momenteel nog niets bekend, mogelijk voeg ik deze nog toe.
Moet ook nog een aantal video's en reviews toevoegen, wordt vanzelf bijgewerkt!

Veel plezier met shoppen en doe voorzichtig met oud en nieuw, maar geniet vooral !

Als je sowiso naar die streek rijd, dan ben je echt een pannekoek.. Daar gaat half nederland naartoe terwijl er op 15km verderop vele betere winkels zitten :D

Ik woon in het plaatsje s-Heerenberg, 2 km van Emmerich af. Ik ga al 4 jaar lang deze omgeving af om vuurwerk te kopen.
Het is hier altijd abnormaal druk, maar als je 1 of 2 dorpen verder rijdt ben je van alle Nederlands af (het is echt zo)!

Ik heb een lijst gemaakt met winkels waar ik dit jaar allemaal langs wil gaan. Mochten er meer mensen in deze regio vuurwerk gaan kopen, maak er gebruik van. Er zitten een aantal kleinere (hobby) winkels tussen die niet iedereen kent.

Sommige winkels komen vaker voor in de lijst. Dit heb ik gedaan omdat ik zo bij een ander filiaal terecht kan als het bij het eerste filiaal te druk is.

Elten:
Vuurwerk24
Penny Markt
Fisherking
Alexander Tenholter
Netto
Rewe

Emmerich:
Lidl
Netto
Kaufland
Trinkgut
Kodi
Woolworth
Rewe
Aldi
Penny
OBI
Schwertz

Rees:
Real
Thomas Phillips
Lidl
Aldi
Rewe
Norma

Kalkar:
Centershop
Dursty
Aldi
Netto
Lidl
Rewe

Kleve:
Rossmann
Aldi
Edeka
Norma
Dursty
Aldi
Lidl
Drunkemuhle Materborn
Netto
Penny
Rewe
Aldi
E Center
Kodi
Netto
Thomas Phillips
Self
Lidl
Galeria Kaufhof
Kodi
Woolworth
Edeka
Netto
Trinkgut
Aldi
Kaufland
Hagebaumarkt
Kaufland

Anholt:
Rewe
Martins Schatszkiste
Lidl

Isselburg:
Aldi
Klaas + Klock

Nederland:
Katan Vuurwerk (Ulft)
Formido (s-Heerenberg)

Ik hou wel van pannenkoeken. Maar ik ga nog niet zo vaak in Duitsland vuurwerk halen maar ga graag een stuk verder rijden ipv de drukte opzoeken dus tips zijn welkom mag ook in een privebericht, want anders word het hier ook drukker. haha

Ik woon in het plaatsje s-Heerenberg, 2 km van Emmerich af. Ik ga al 4 jaar lang deze omgeving af om vuurwerk te kopen.
Het is hier altijd abnormaal druk, maar als je 1 of 2 dorpen verder rijdt ben je van alle Nederlands af (het is echt zo)!

Ik heb een lijst gemaakt met winkels waar ik dit jaar allemaal langs wil gaan. Mochten er meer mensen in deze regio vuurwerk gaan kopen, maak er gebruik van. Er zitten een aantal kleinere (hobby) winkels tussen die niet iedereen kent.

Sommige winkels komen vaker voor in de lijst. Dit heb ik gedaan omdat ik zo bij een ander filiaal terecht kan als het bij het eerste filiaal te druk is.

Elten:
Vuurwerk24
Penny Markt
Fisherking
Alexander Tenholter
Netto
Rewe

Emmerich:
Lidl
Netto
Kaufland
Trinkgut
Kodi
Woolworth
Rewe
Aldi
Penny
OBI
Schwertz

Rees:
Real
Thomas Phillips
Lidl
Aldi
Rewe
Norma

Kalkar:
Centershop
Dursty
Aldi
Netto
Lidl
Rewe

Kleve:
Rossmann
Aldi
Edeka
Norma
Dursty
Aldi
Lidl
Drunkemuhle Materborn
Netto
Penny
Rewe
Aldi
E Center
Kodi
Netto
Thomas Phillips
Self
Lidl
Galeria Kaufhof
Kodi
Woolworth
Edeka
Netto
Trinkgut
Aldi
Kaufland
Hagebaumarkt
Kaufland

Anholt:
Rewe
Martins Schatszkiste
Lidl

Isselburg:
Aldi
Klaas + Klock

Nederland:
Katan Vuurwerk (Ulft)
Formido (s-Heerenberg)

Lekker lijstje, zelf kom ik ook uit die buurt en doe hetzelfde. Het aanbod van de supermarkten ken ik wel aardig, ben vooral benieuwd naar de kleinere hobby winkels die in je lijst staan:D

Back
Bovenaan