Druten 06-08-2009

Leuke show, zeker de moeite waard om te gaan kijken als je in de buurt woont.Ik dacht shells t/m 4 inch en diverse blokken.

VUURWERK

De Dag van Druten zal traditioneel Worden afgesloten met een spetterend vuurwerk.
Iedereen is vanaf 22.30 uur welkom op de Waalbandijk om van deze mooie show te genieten. .. .

bron

Hier ben ik dit jaar ook zeker weer bij, een van de weinige shows in de directe omgeving. Vorig jaar was het ook een succes.

----

*update 6-8-09 23:16*

Net terug van de (schitterende) show. Ik zal maar met de min punten beginnen, ze lagen aan mij en niet aan de show:p
Ten eerste ben ik lek gestoken door de muggen. dan komt er nog een rook van hier tot ginder over je heen (de geur was overiggen heerlijk). Helaas stonden wij wat verder weg achter een aantal bomen waardoor we sommige mines slecht konden zien.

De show zelf was een TOPPER! Mooi aafwisselend, bijna constant gevulde lucht en hele mooie effecten. Een paar effecten die aan bod kwamen: Salutes, mines, peony's en nog veel meer, er waren een hoop effecten die ik nog nooit had gezien. Ook stonden er een aantal flinke potten die ook prachtig waren.
De show word echt met de jaar beter.

De voordelen van deze show vind ik de afstand, je staat behoorlijk dichtbij. Ook de echo's overal omheen klonken erg mooi.
Kortom, ik had deze show echt niet willen missen.

Zijn er nog meer mensen van vwc aanwezig geweest?

Laatst bewerkt:
firework fan.
het is een prima verslagje geworden!
leest leuk weg!
ben zelf niet geweest. maar heb je toevallig ook fotos of iets dergenlijks gemaakt?
mvg 3xh

Ik was hier aanwezig zoals ieder jaar. leuke show met apparte effecten oa bow-tie ring, een soort van golden chrys to blue of purple. Goede burstknallen van de shells. Ben beniewd welk merk shells ze schoten? Je staat inderdaad relatief dichtbij en op een dijk zodat je hoger staat dan de afschietlocatie in het weiland. klein puntje van kritiek en dat is dat ze magere crossette en fish effecten tussen de shells hadden, maar volgens mij kwam dit door het 3 inch formaat waardoor de shells niet echt uit de verf kwamen. verder een aanrader, genoeg ruimte om je heen om te staan, dorpse sfeer etc. Alleen jammer van die locale jeugd die lijken wel met het jaar grofgebekter en luidruchtiger te worden ook tijdens de show. Ik hoop dat er volgend jaar wat meer echte vwfreaks te vinden zijn.:bye:

Ik was hier aanwezig zoals ieder jaar. leuke show met apparte effecten oa bow-tie ring, een soort van golden chrys to blue of purple. Goede burstknallen van de shells. Ben beniewd welk merk shells ze schoten? Je staat inderdaad relatief dichtbij en op een dijk zodat je hoger staat dan de afschietlocatie in het weiland. klein puntje van kritiek en dat is dat ze magere crossette en fish effecten tussen de shells hadden, maar volgens mij kwam dit door het 3 inch formaat waardoor de shells niet echt uit de verf kwamen. verder een aanrader, genoeg ruimte om je heen om te staan, dorpse sfeer etc. Alleen jammer van die locale jeugd die lijken wel met het jaar grofgebekter en luidruchtiger te worden ook tijdens de show. Ik hoop dat er volgend jaar wat meer echte vwfreaks te vinden zijn.:bye:

Heey,

klop het trouwens dat een shell op de grond af ging? Ik keek natuurlijk naar boven en zag in een flits dat ook onder iets knalde, het leek absoluut niet op een mine. Volgens mij was het een red Peony.

Eerlijk gezegd heb ik geen last van luidruchtige jongeren gehad waar ik stond. Maar waarom die zo veel er wel zijn is makkelijk te verklaren, in het centrum is gelijktijdig een feest aan de gang met artiesten enzo maar vooral met heel veel bier.

Ja volgens mij was het een flowerpot. Ik dacht zo'n peony met een ring effect eromheen.

Ja uiteraard weet ik dat er een feest aan de gang is, ben hier zelf ook elk jaar te vinden met een pilsje:D, maar het gedrag van die gasten viel me gewoon op. Zat ruimte voor iedereen maar zo'n rare gast gaat recht voor me staan zowat op me tenen en dan nog vragen of hij in de weg staat:bonk:

Maargoed leuk om te horen dat je het zo naar de zin hebt gehad:bye:

Back
Bovenaan