VUURWERK
De Dag van Druten zal traditioneel Worden afgesloten met een spetterend vuurwerk.
Iedereen is vanaf 22.30 uur welkom op de Waalbandijk om van deze mooie show te genieten. .. .
bron
Hier ben ik dit jaar ook zeker weer bij, een van de weinige shows in de directe omgeving. Vorig jaar was het ook een succes.
----
*update 6-8-09 23:16*
Net terug van de (schitterende) show. Ik zal maar met de min punten beginnen, ze lagen aan mij en niet aan de show

Ten eerste ben ik lek gestoken door de muggen. dan komt er nog een rook van hier tot ginder over je heen (de geur was overiggen heerlijk). Helaas stonden wij wat verder weg achter een aantal bomen waardoor we sommige mines slecht konden zien.
De show zelf was een TOPPER! Mooi aafwisselend, bijna constant gevulde lucht en hele mooie effecten. Een paar effecten die aan bod kwamen: Salutes, mines, peony's en nog veel meer, er waren een hoop effecten die ik nog nooit had gezien. Ook stonden er een aantal flinke potten die ook prachtig waren.
De show word echt met de jaar beter.
De voordelen van deze show vind ik de afstand, je staat behoorlijk dichtbij. Ook de echo's overal omheen klonken erg mooi.
Kortom, ik had deze show echt niet willen missen.
Zijn er nog meer mensen van vwc aanwezig geweest?