Drietal veroorzaakt overlast met vuurwerk

moontan

VWC lid
Drietal veroorzaakt overlast met vuurwerk

Nijverdal

Een 20-jarige en twee 19-jarige mannen uit Nijverdal zijn in de nacht van maandag 21 op dinsdag 22 juli aangehouden, omdat zij bij een woning aan de Kruidenlaan in hun woonplaats vuurwerk afstaken.

Op dinsdag 22 juli werd omstreeks 03.50 uur gemeld dat aan de Kruidenlaan in Nijverdal vuurwerk werd afgestoken. Ter plaatse zagen agenten dat een lichtkogel de lucht in schoot. Verderop zagen de agenten een drietal jongens wegrennen. Op aanwijzing van door het vuurwerk gewekte buurtbewoners werden de jongens, een 20-jarig en twee 19-jarige Nijverdallers, aangetroffen in een woning aan de Zonnedauw in Nijverdal. Het drietal werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau, waar zij werden ingesloten.

Omdat uit nader onderzoek bleek dat één van de 19-jarigen militair is, werd de Koninklijke Marechaussee in kennis gesteld.

Bron:
http://www.hellendoorn.tctubantia.nl/292822/drietal_veroorzaakt_overlast_met_vuurwerk

Tja, ik denk niet dat zij de enige zijn die door het jaar wel eens vuurwerk afsteken. Op het forum hoor ik hier en daar vaak genoeg van mensen die wel eens wat afsteken bij een gelegenheid; verjaardag of iets dergelijks.
Dus dom vind ik een wat overdreven woord. Ik zal echter niet ontkennen dat het gewetenloos is. Als militair zul je je verantwoordelijk moeten gedragen.
Maargoed, een ontslag kan er eventueel inzitten, misschien wordt hij alleen gedegradeerd.

Tja, ik denk niet dat zij de enige zijn die door het jaar wel eens vuurwerk afsteken. Op het forum hoor ik hier en daar vaak genoeg van mensen die wel eens wat afsteken bij een gelegenheid; verjaardag of iets dergelijks.
Dus dom vind ik een wat overdreven woord. Ik zal echter niet ontkennen dat het gewetenloos is. Als militair zul je je verantwoordelijk moeten gedragen.
Maargoed, een ontslag kan er eventueel inzitten, misschien wordt hij alleen gedegradeerd.

Maar ik denk niet dat een van ons een militair is?

Ik stook ook wel zo af en toe zonder overlast of vernieling maar dan ook op een normale tijd, om bijna 4 uur 's nachts vind ik ook wel erg laat.
maarja het is wel zijn eigen schuld, dat is zeker.

Back
Bovenaan