[Driesprong Vuurwerk] Golden Sky Explosion

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Golden Sky Explosion
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 300 gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: 20 shots met 26mm tubes zorgen voor grote effecten in de lucht!
Tube diameter: 26 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €19,99
Aanbiedingsprijs: €5,99

driesprong_golden_sky_explosion.jpg

Wij danken de Driesprong Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dat is zeker geen geld voor dit leuke potje hoor. Prima om in de vooravond te stoken en de prijs leent zich er prima voor om er een leuk projectje van te maken.

Ben toch zeer benieuwd naar de kruitinhoud. Heb er inmiddels eentje besteld en zit te twijfelen om er nog enkele bij te bestellen. Maar wil dan toch graag wat mer info te hebben.

300gr toch, aldus de startpost? Ik zie het niet direct terug in de effecten, maar voor 6 euro mag je denk ik nooit klagen. Ik doe niet aan budgetcakes dit jaar, anders had ik deze in vijfvoud besteld en tegelijk aangestoken.

300gr toch, aldus de startpost? Ik zie het niet direct terug in de effecten, maar voor 6 euro mag je denk ik nooit klagen. Ik doe niet aan budgetcakes dit jaar, anders had ik deze in vijfvoud besteld en tegelijk aangestoken.

Pfff gewoon er over heen gekeken dus :bonk:

Het gaat mij niet om die euro's, het gaat er om dat ik straks een kwalitatief goede cake heb om te stoken :wink:

Wist niet dat 26mm cakes bestaan? Klopt dit wel?
Vind ze er wel leuk uit zien! En voor die prijs.. heb er 4 besteld om te proberen :)

Wist niet dat 26mm cakes bestaan? Klopt dit wel?
Vind ze er wel leuk uit zien! En voor die prijs.. heb er 4 besteld om te proberen :)

Bonfireworks/TNT Pyro heeft ook een paar 26mm in de collectie. Die uit de kluiten gewassen krekel op het filmpje komt me ook al bekend voor...

Bonfireworks/TNT Pyro heeft ook een paar 26mm in de collectie. Die uit de kluiten gewassen krekel op het filmpje komt me ook al bekend voor...

Off topic:
Wat is dat toch altijd met die krekels in China? Zijn er daar zoveel van dat het onmogelijk is om in de buitenlucht een productfilmpje te schieten zonder het geluid van die beestjes?

On topic:
leuk cakeje, maar ik verwacht er niet veel van. Hoeft ook niet voor 6,-.
Als je er 5 bij elkaar zet verschijnt er vast een glimlach op je gezicht, of niet want dergelijke mixed cakes in meervoud schieten oogt vaak rommelig. Het doet een cake soms zelfs onrecht aan.

Maar om er nu vanuit te gaan dat deze krekelversie ook bij je in de straat staat is een risicovolle aanname (ook gelet op een aantal andere productiefilms van Bonfire/TNT).

Ik heb er iig twee besteld en ben zeer benieuwd hoe ze presteren. Wel hoop ik dat als ik ze om uur 0 schiet de 31e, dat de krekels hier achter ook wakker zijn en wij ze op het filmpje terug gaan horen :D

Maar om de vraag te beantwoorden, nee ik denk niet dat hij hier zo in de straat presteert, maar ik ga er hoe dan ook van genieten, want voor het geld kun je niets vrkeerds kopen, en presteert hij goed, dan sta ik met een vette grijns op mijn gezicht :cool:

Als je dat opgeblazen geluid even wegdenkt is het een hele lekkere cake en zeker voor dat geld. Goede burst, brede effecten. Prima voor in de vooravond of om projectjes mee te maken.

Als je dat opgeblazen geluid even wegdenkt is het een hele lekkere cake en zeker voor dat geld. Goede burst, brede effecten. Prima voor in de vooravond of om projectjes mee te maken.

Absoluut. Deze cake is bij Rubro ook niet de duurste, maar voor die 6 euro kun je er echt niks over zeggen, en met de huidige prijsstijgingen is 10 euro ook nog prima. Dit is in feite gewoon een cake die zo in de Mega 6 zou kunnen zitten.
Voor projectjes ideaal. Het is Pyromould, dus een paar naast elkaar geeft een stevig blok.

Nu dus voor 7,10 euro te krijgen bij de welbekende winkel in Zoetermeer. Omgerekend kost deze ong 35 euro voor 100 shots, 26mm kaliber.

Echt een topper voor die €7,10 waar hij voor te krijgen was. Goede burst en echt grote boeketten.

Echt een topper voor die €7,10 waar hij voor te krijgen was. Goede burst en echt grote boeketten.

Zo dan, vooral de 5 laatste schoten ogen wreed groot. Met de burst is trouwens helemaal niets mis. Blij dat mijn vriendin deze nog over heeft 😍

Back
Bovenaan