Driebergen, 11-Sept-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 11-Sept-2010
Plaats: Driebergen
Provincie: Utrecht
Wie:
Kaliber:
Tijd: 23.00
Waarom; Driebergen Dorpsfeest
Extra Info: Driebergs dorpsfeest

Laatst bewerkt:
Vorig jaar bij aanwezig geweest.
Was een leuk consumenten showtje van ongeveer 10 min, heb er helaas geen filmpje meer van.

Miss dit jaar ook weer even kijken :-)

Gr stefan

Voor de tomtom mensen:

Bosstraat 43 a
3971 XA Driebergen

Vuurwerk wordt vanaf het naast gelegen grasveld afgestoken.

Gr stefan

ben weer op de terugweg, ben hier met jappy-b en nog wat mensen naartoe gegaan , het was weer een leuk en snel geschoten show van 12 min, dat was het stukkie rijden wel weer waardt ! morgen zal ik de foto's em filmpje plaatsen, moet er vroeg uit morgen. Dus nu geen tijd meer daarvoor.

Alvast wat foto`s

1.gif

.
2.gif

.
3.gif

.
4.gif

.
5.gif

Toppie voor de foto's Stefan, ik ben benieuwd wat je nog meer van deze show hebt geschoten. Ik hoop op een mooi filmpje :)

Toppie voor de foto's Stefan, ik ben benieuwd wat je nog meer van deze show hebt geschoten. Ik hoop op een mooi filmpje :)

Thanks voor je reactie torr, jah foto`s zijn goed gelukt. En filmpje staat online :D
Jappy-b heeft ook mooie foto`s net wat gezien, maar hij moet ze nog uploaden :)

Wat een heerlijke show om naar te kijken en wat een lekkere finale in een goed temp geschoten. Dit blijkt maar weer dat je met cosumenten vuurwerk een super show kan neerzetten. Stefan bedankt voor het plaatsen en hulde aan het schiet bedrijf :thumbup:

Wat een heerlijke show om naar te kijken en wat een lekkere finale in een goed temp geschoten. Dit blijkt maar weer dat je met cosumenten vuurwerk een super show kan neerzetten. Stefan bedankt voor het plaatsen en hulde aan het schiet bedrijf :thumbup:

Welk schietbedrijf heeft deze show geschoten?

Ja deze show was van onze plaatselijke dealer amervuurwerk. het waren allemaal producten van breeschoten de kruiterij dat is de lijn die hij verkoopt.

nou dan gooi ik me fotos ook maar online... was zeer zeker een geslaagde show :)

bewqrl.jpg

16abevs.jpg

160wtax.jpg

33b0htt.jpg

misschien later meer foto's photoshop ging ff vervelend doen tijdens het resizen

Bedankt Richard, even een tip : probeer als je ze via imageshack gaat plaatsten om ze een iets grotere resolutie te geven, minimaal 1024 x 768. Dan komen de foto's veel beter tot z'n recht en je moet ze ook niet re sizen. Dat is zonde van die mooie foto's.
In ieder geval bedankt voor het plaatsten.

Okay buurman, slaap lekker voor strakkies hahaha :bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan