Drie invallen bij illegale vuurwerk verkopers

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
4467991322833305286081414065648800109166592n.jpg

Delfzijl - De afdeling milieu van het politie team Ommelanden Noord doet momenteel onderzoek naar handel en het bezit van vuurwerk. I.v.m. dit onderzoek zijn op drie adressen invallen gedaan. Hierbij is aangetroffen:

- 1x 12 kilo vuurwerk,
- 1x 8,5 kilo vuurwerk,
- 1x 1 kilo vuurwerk.

Op het adres waar 8,5 kilo vuurwerk is aangetroffen zijn ook nog meerdere verboden wapen aangetroffen. Te weten;

- 3x een taser
- 1x dolk
- 2 x pepperspray
- 2x traangas
- 1x stiletto
- 1x boksbeugel
- 1x ploertendoder
- 1x valmes

Tegen alle verdachten zal proces-verbaal opgemaakt worden. Het team gaat door met onderzoek naar bezit en handel van vuurwerk.

Bron

ze zitten weer vol op de gasten die online vw besteld hebben... de input hiervoor komt van de pakketbezorgers die verdachte verzendadressen doorsturen aan justitie.
een kennis van mij kreeg ook bezoek nadat hij rookartikelen had besteld bij een bekende webshop. de politie wist alleen dat hij
- iets had besteld bij deze webshop
- het gewicht van het pakket

ze wisten dus niet wat er in zat, maar hij werd wel gesommeerd het vuurwerk in te leveren. deed hij dat niet, zou hij worden aangehouden op verdenking van het kopen van illegaal vuurwerk. omdat hij geen vuurwerk kon overhandigen is hij alsnog meegenomen naar het bureau voor verhoor. uiteindelijk kunnen ze niks omdat ze geen vuurwerk hebben. zonder lijk geen moord, maar je bent er wel druk me zeg

Wat ik zie op de foto zijn een aantal diverse cakes en wat andere losse producten, voor een verkoper zou ik een paar kartonnen met roze-bruine staafjes verwacht hebben.

Kop van artikel klopt niet. Zijn duidelijk geen handelaren en in artikel zelf staat ook al dat "onderzoek naar handel en het bezit van vuurwerk" werd gedaan. Dus had kop beter 'inval bij illegale vuurwerkkopers' kunnen zijn.

Kop van artikel klopt niet. Zijn duidelijk geen handelaren en in artikel zelf staat ook al dat "onderzoek naar handel en het bezit van vuurwerk" werd gedaan. Dus had kop beter 'inval bij illegale vuurwerkkopers' kunnen zijn.
Ja maar.. sensatie.. dan mag alles toch?

ze zitten weer vol op de gasten die online vw besteld hebben... de input hiervoor komt van de pakketbezorgers die verdachte verzendadressen doorsturen aan justitie.
een kennis van mij kreeg ook bezoek nadat hij rookartikelen had besteld bij een bekende webshop. de politie wist alleen dat hij
- iets had besteld bij deze webshop
- het gewicht van het pakket

ze wisten dus niet wat er in zat, maar hij werd wel gesommeerd het vuurwerk in te leveren. deed hij dat niet, zou hij worden aangehouden op verdenking van het kopen van illegaal vuurwerk. omdat hij geen vuurwerk kon overhandigen is hij alsnog meegenomen naar het bureau voor verhoor. uiteindelijk kunnen ze niks omdat ze geen vuurwerk hebben. zonder lijk geen moord, maar je bent er wel druk me zeg

schuldig totdat het tegendeel bewezen is.... het word de omgekeerde wereld in dit landje, compleet gestoord.

en als ze niks kunnen vinden proberen ze je via een andere weg wel te naaien.

Back
Bovenaan