Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dankje, maar dat wist ik al en het was niet mijn vraag.Frits Pen zit tegenwoordig bij Bonfireworks. De collectie van Dreamfireworks valt daar nu ook onder. Meer info vind je in het subforum bonfireworks.
Als ze net als vorig jaar (20% was het geloof ik?) korting geven, dan kan Dream op een leuke bestelling rekenen.Afgelopen week een bezoekje gebracht aan de shop en ze zijn inderdaad al volop bezig met voorbereidingen. In de winkelbunker zag ik verschillende merken artikelen liggen, maar Bonfireworks zal inderdaad de boventoon voeren, denk ik.![]()
Mmm ... Dat vind ik niet helemaal eerlijk van je, MjB.Ze hadden een stuk of 10 producten van Zena, maar ja, dat was vorig jaar....
Wat veel belangrijker is, wat doen ze dit jaar?
We horen/zien niets van Dream/Frits Pen uit en de site geeft idd virus/malware waarschuwingen. Komt op mij over als erg onprofessioneel.
Ik en velen weten helaas niet waar we aan toe zijn en gaan dus maar ergens shoppen, jammer.
Is het dan niet handiger om bij alles in de folder de werkelijke prijs te zetten, wat een onzin weer dit