Dragon Dance [Compound]

Artikelnummer: GF183036
Artikelnaam: DRAGON DANCE
Bruto Gewicht: 16000 GRAM
Netto Kruitgewicht: 2000 GRAM
Aantal Schoten: 132 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Men zegt wel eens " Als de kat van huis is…dan dansen de draken op tafel". Een 132 tellende compound vuurwerk box vol kleurige sterren laten de harten van deze draken bonzen. Dragon Dance Compound Box. Bijna 100 seconden spektakel.
Tijdsduur: CA 95 SECONDEN
Stijghoogte: CA 35-40 METER
Richtprijs: VOLGT

VUURWERK - COMPOUND- FIREWORKS FOR ALL - DRAGON DANCE.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit vind ik een erg mooie box. Leuk gespeeld met verschillende shapes, effecten komen weer mooi over en de kleuren zijn geweldig.

Ook dit product ziet er weer erg veelbelovend uit. Verschillende shapes, mooi uitgewerkte kleuren en leuke tempowisselingen.

Wat een gave box! :) Erg leuk gespeeld met die variërende schietrichtingen. Ook erg mooi roze zit hierin.
Me like!

Heel erg mooie box! Dat de floss bij de bredere blauwe boeketten een pistil wordt, is heel mooie mazzel (of bedoeld?), bij groen is het gewoon mix. Een fanshape eindsalvo was net wat indrukwekkender geweest. F4A begint nu wel echt op te vallen met de volle ronde blink boeketten, die zijn echt errug gaaf.

Ik ga toch maar proberen om naar de demo te komen begin september. Van wat ik tot nu toe van jullie voorbij heb zien komen, wordt ik vrolijk van. Het ziet er allemaal erg goed uit.:wink:

Deze is qua kwaliteit ook wel indrukwekkend zeg! Mooi elegant,met een klein randje. Kan niet wachten,om het allemaal live te zien.

Back
Bovenaan