Drachters gooien nitraatbommen van balkon

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
nitraat_0.jpg

De politie heeft zondag twee Drachtsters aangehouden voor het gooien van zware nitraatbommen. Een auto van de verkeerspolitie reed door Drachten, toen de agenten een harde knal hoorden. Ze zetten de video-auto aan de kant en zagen dat er vanaf een balkon met vuurwerk werd gegooid.

De bewoner en de bezoeker die het vuurwerk gooide, zijn aangehouden. De man had een tas met 273 nitraatbommen bij zich. In de woning van de man vond de politie nog eens 40 van deze zware bommen. Het vuurwerk is in beslag genomen.

Van het gooien met het vuurwerk zijn beelden gemaakt door de video-auto.

Bron

Dit waren volgens mij geen nitraten, want het waren beste dreunen die ik de gehele dag hoorde. Persoonlijk geen problemen mee maar kan me wel voorstellen dat de gewone burger hier eind oktober nog niet op zit te wachten.

het is wel jammer dat ze dan dit plaatje erbij doen en zeggen dat het bommen zijn.
Ik ben een van de tegenstanders van illegaal vuurwerk hier op het forum, maar dat bommengehalte mag van mij wel wat omlaag. Waar blijft het gewone realistisch nieuws? Geen poespas, gewoon vertellen wat er gebeurt? Nieuws zou objectief moeten zijn, maar alleen al door het gebruik van dit soort termen wordt het subjectief en opruiend.
Overigens wel prima dat ze gepakt zijn. Heb zelf in een flat gewoond en als je dan op je balkon stond en er knalde dan ineens een nitraat voor je ogen werd je er niet blij van.
Rekening houden met anderen zit er niet echt ingebakken tegenwoordig.
greetzz

Zware bommen pfff wat een opblazerij weer!! Klote media blijft er ook gewoon alles aan doen om het vw in een kwaad daglicht te zetten, slaat helemaal nergens op...

Nitraatbommen! Hoe pijnlijk moet het zijn voor een militair die op een missie in Afghanistan collega's heeft verloren door bommen. Hoe durven de schoften die dit artikel schrijven zo onrespectloos met het woord bom om te gaan. Vuurwerk zijn geen bommen, bommen hangen onder een vliegtuig.

"In de woning van de man vond de politie nog eens 40 van deze zware bommen"

Tsja, te triest voor woorden dit...
Maarja, alles voor de views he! In de media.

Je weet dat het vuurwerk onder een vergrootglas ligt bij de media en politiek.Niet een echte slimme actie natuurlijk.De naam die ze aan nitraten geven is natuurlijk belachelijk.

Benaming is uiteraard wederom belachelijk, maar wat die gast doen kan helemaal niet. Je hebt geen idee waar en wanneer er iemand langs loopt, belachelijk gedrag. Hard straffen.

Back
Bovenaan