Dordrecht 5 mei 2012

dieter

VWC lid
Datum : 5-5-2012
plaats : Dordrecht
prov : Zuid-holland
tijd : Ca. 22.15 uur
wie : Azuma fireworks
wat : Prof. Max 150 mm
waar : Nabij fietsveer /merwelanden
toeschouwers aan kant sliedrecht
waarom : Bevrijdingsdag

Klinkt goed en het is qua afstand redelijk goed te doen voor mij en het wordt door Azuma geschoten met een maximum kaliber van 6 inch, oftwel genoeg ingrediënten voor een mooie show :rolleyes:

Dat ziet er zeker heel goed en veel belovend uit, toch maar eens proberen om daar aanwezig te zijn mits ik verlof kan opnemen.
Bedankt voor het plaatsen van de filmpjes :thumbup:

Heeft iemand enig idee naar welk adres ik moet rijden? Merwelanden herkent mijn tom tom niet.

ik hoor het graag.

ivm met broedende vogels in de omgeving is er besloten om geen prof te schieten, maar consumenten vuurwerk. dus houd hier rekening mee.

Meen je niet!! oke, dan ga ik daar niet heen. Weet iemand een goede vervanger voor vanavond? die wel prof schieten.

Voor de gene die dit jaar en voor gaande jaren zijn geweest, was er nog iets te merken aan de 'normale' toeschouwers die er waren.
Bedoel hiermee dat er nu dus enkel consumenten spul is geschoten ipv prof.
Ben hier wel benieuwd naar namelijk.

Een collega van me zei dat ie niet was wezen kijken omdat ze toch alleen maar "kindervuurwerk" werd afgeschoten. Hij bedoelde dus dat hij liever een prof.show gezien had. Hij is geen kenner dus ik heb het hem maar vergeven.

Ik stond wat verder van het vuurwerk vandaan en daar was men erg koeltjes. Er werd na de show amper geapplaudisseerd.

Back
Bovenaan