Dordrecht 30-04-2008

Op 30 april 2008 wordt er een vuurwerkshow ter afsluiting van koninginnedag geschoten.

Waar: Dordrecht
Door wie: Dreamfireworks
Wat: Prof. Vuurwerk
Waar: Op ponton op het drie rivieren punt tussen Dordrecht, Papendrecht en zwijndrecht.
Tijd: 22:30

Deze stond er nog niet en omdat ik er zeker heen ga (heb al treinkaartje) postte ik hem even:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben hier ook bij aanwezig, Vorig jaar ben ik niet gegaan omdat het risico te groot was om dat het toen zo ontzettend droog was.

Maargoed, Dit jaar ben ik er wel bij. Waarschijnlijk met Boyke b en nog wat vrienden van me.

Mini meeting?:rolleyes:

Ik ben hier ook bij aanwezig, Vorig jaar ben ik niet gegaan omdat het risico te groot was om dat het toen zo ontzettend droog was.

Maargoed, Dit jaar ben ik er wel bij. Waarschijnlijk met Boyke b en nog wat vrienden van me.

Mini meeting?:rolleyes:

Ja, dat komt er zoiezo wel want ik ga met wat mensen afspreken en neem mensen mee en jij en zo nemen hunw eer mensen mee:p
Maarja, dat hebben we al gezegd he binnenkort even afspreken.

Ik heb een treinkaartje voor Dordrecht, maar kan iemand mij vertellen waar je het best kan staan, want heb gezien dat er behoorlijk wat straten zijn daar en ik ben er nog nooit geweest.

aan de Maasboulevaart bij de brug.
en als je betijds ben zie je het ponton liggen en kan je er altijd nog voor kiezen i.v.m. de wind als die er is om een beetje te verplaatsen.
Groetjes Giron

nog even iets over de koninginnedag zelf in Dordrecht, wat ik las op: http://cms.dordrecht.nl/

Koninginnedag
In de Binnenstad en in de wijken.

Of u nu deelneemt aan de activiteiten in de wijken of naar de binnenstad komt, oranje is de kleur die overheerst. We hebben het dan natuurlijk over Koninginnedag. Honderden vlaggen en wimpels, de Oranjemarkt, Aubade en de Taptoe, gezellige terrasjes, artiesten op straat en een knallend vuurwerk als toetje maken van deze woensdag een echt volksfeest!

De inschrijving van de Oranjemarkt is op zaterdag 9 februari van 09.00 tot 13.00 uur in Intree Dordrecht/VVV aan de Spuiboulevard 99. De markt is alleen bedoeld voor particulieren; de kramen kosten €37,50 per stuk (max. 3 per persoon). Wees er vroeg bij, want het aantal kramen is beperkt! Voor meer informatie kunt u terecht bij het Oranjecomité op 078-6227979 (buiten kantooruren) of [email protected]

Boulevard of Dance
Spuiboulevard van 13.00 tot 21.00 uur.

Dompel jezelf op woensdag 30 april onder in de sfeer en muziek van Boulevard of Dance. Het spetterende, gratis toegankelijke dance-spektakel op de Spuiboulevard. Al zeven jaar achter elkaar laten duizenden jongeren zich bij "de Boulevard" trakteren op een geweldige line-up. DJ's als Marco V., Mark van Dale, Johan Gielen en Rank-1 gaven eerder een daverende show. En ook nu belooft het programma veel goeds!

Ik heb een treinkaartje voor Dordrecht, maar kan iemand mij vertellen waar je het best kan staan, want heb gezien dat er behoorlijk wat straten zijn daar en ik ben er nog nooit geweest.

Vanaf dordrecht kijk je vanaf groothoofd of merwekade, hier is het altijd gezellig met terrasjes enzo. Wil je een filmpje/foto's schieten dan kijk je vanaf zwijndrecht, het maaspad. Dit is een parkje en hier kan je lekker rustig staan.

Over boulevard of dance, dit is echt een tof feest. Er komen ca. 30.000 mensen op af en is gratis!

Vanaf dordrecht kijk je vanaf groothoofd of merwekade, hier is het altijd gezellig met terrasjes enzo. Wil je een filmpje/foto's schieten dan kijk je vanaf zwijndrecht, het maaspad. Dit is een parkje en hier kan je lekker rustig staan.

Over boulevard of dance, dit is echt een tof feest. Er komen ca. 30.000 mensen op af en is gratis!

bedankt, voor je reactie, ik kom morgen in Dordrecht ik zal meteen even kijken.
Ik ga gewoon gezellig bij een cafétje zitten en op tijds weg, en dan met wat freaks gezellig op een terrasje zitten:p Komt helemaal goed.
Kan ik daar ook lopend heen want ik zie telkens om die tijden alleen een taxi in de route dordrecht treinstation - merwekade of Groothoofd.

kan iemand met een stip laten zien waar de show ongeveer wordt geschoten?

Laatst bewerkt:
Waar kiezen de freaks voor om te gaan staan? AFCA kiest voor Merwekade als ik het zo lees.

Gaan er mensen ook nog bij Zwijndrecht staan of niet?

Waar kiezen de freaks voor om te gaan staan? AFCA kiest voor Merwekade als ik het zo lees.

Gaan er mensen ook nog bij Zwijndrecht staan of niet?

nee ik ben van plan verranderd:p
Ik ga met Ward en Boyke b (van vwb) naar hendrik ido Ambacht en daarna gaan we aan de kant van Zwijndrecht staan, ik weet niet precies waar maar Ward en Boyke B hebben afgesproken met Sisser en daar is Alwin en Ryan ook.
Als jij kom misschien kan je dan wel met ons mee?
Zijn we met zijn 4en, ik heb afgesproken om half 7 bij centraal station Dordrecht.
Stuur maar een PM als je wil.

Zo, we zijn weer terug,
Het was vanacht 10 over 2 dat ik thuis weer naar binnen liep en na een biertje, lag ik om 4.00 uur op bed.
Geen benen meer over, overal spierpijn en achteraf gezien ik denk wel het grootste koninginnevuurwerk wat er op 30-4-2008 de lucht is in gegaan.

Om 10.30 waren we op locatie om aan de opbouw te gaan beginnen.
dranghekken op het dek gezet en de kraten er op getilt.
Letterbord inorde gemaakt en daarna aansluiten geblazen.
Het weer zat ons gelukkig redelijk mee.
twee buitjes gehad, dus we mogen zeker niet klagen.

Rond 19.00 uur zag ik Red en Black Baron het terein op lopen.
Zij heben de foto's en de film opnamen voor hun rekening genomen.
Zij hebben een camera op het deck geplaatst zodat de lanceringen van de shel's goed in beeld gebracht zouden worden, en zijn zelf naar de kade gegaan om daar het totaalbeeld te gaan draaien.

Zelf heb ik er voor gekozen om aan boord te blijven om daar uit de hand al het geweld in de lucht vast te gaan leggen, en met succes kan ik je vertellen.
Een goed uitgedachte en in elkaar gezet programma zorgde voor een mooie show met thema's die in diversen posten geschoten is.
Mijn complimenten voor de makers van het programma. TOP WERK MANNEN !

De show duurde 15.30 minuten, en ik heb volop genoten.
Hou dit topic in de gaten, want zover ik het begrepen heb komt hier een uitgebreid verslag van Pyroworld te staan.

Iedereen bedankt voor de gezeligheid, het was weer een topdag.
Groetjes Giron.

Back
Bovenaan