Doetinchem stadsfeesten 02-09-2012

djhek

VWC lid
Datum: 02-09-2012
Provincie: Gelderland
Plaats: Doetinchem
Straat: Wijnbergseweg / de Bleek
Tijd: 22.00 uur.
Wie: Katan
Wat:
Waarom: Stadsfeesten

[QUOTEZoals elk jaar weer even wezen kijken en vond dat de show deze keer beter in elkaar zat dan voorgaande jaren [/QUOTE]

Deze reactie hoorde ik vandaag ook al van een collega

Goed gedaan Mike

Na Zutphen, ook een mooie show ( hoewel iets rommelig ) maar eens naar Doetichem gegaan. Stond eerst op de brug maar zag veel in V-vorm staan en ben toen naar de straat kant gelopen. Sta ik recht achter de 2 mannen die met de computer het vuurwerk onstaken. Jezus wat een klappen kwamen er in het begin. Ik meen 3 salutes op de grond. Iedereen schrikken na een rustig bengaals begin.
Prachtige show, mooi vuurwerk ( katan collectie? ), dikke mines en nog meer salutes. Geweldig. Mooi rustig begonnen en vet eind.
jammer dat het begin niet op de film staat.
Wat ook mooi was was de reactie van de vuurwerk manne naar elkaar toe. Handschuddend keurden ze de show goed. ook leuk om eens van dichtbij te zien gebeuren.

mannen van Katan: top gedaan.
( mijn foto's waren niet bijzonder, dus niet geplaatst )

Zeker, die klappen aan het begin had ik niet verwacht, schrok me de pleuris. De mines waren ook overheerlijk. Begin van de show niet op film staan aangezien ik met dezelfde camera foto's aan het maken was. Nu ik toch over foto's begin voeg ik ze er meteen maar even bij :) Nogmaals, goed werk Katan!

09201249470.jpg

09201249471.jpg

09201249472.jpg

09201249473.jpg

09201249474.jpg

09201249475.jpg

Grtz!

Back
Bovenaan