Dode door vuurwerkongeluk in Limburgse Neeritter

MGMT

VWC lid
NEERITTER - In Limburg is iemand om het leven gekomen door een ongeluk met vuurwerk. In het plaatsje Neeritter (gemeente Leudal) wilden twee personen vuurwerk afsteken en daarbij ging iets mis, meldt de politie. Een van hen kwam daarbij om het leven.

BRON

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij vrij sterk dat dit een Duits consumenten cakeje was waarbij men genoeg afstand nam... En zo komt het vuurwerk wederom door verkeerd gebruik slecht in het nieuws. Neemt niet weg dat dit bijzonder triest is om nu al een (al dan niet vuurwerk) dode te moeten hebben....

Zeer triest bericht. Maar idd, vrij onwaarschijnlijk dat dit door consumentenvuurwerk komt. Verder vooral uitermate triest.

Ik hoorde het net en kreeg gelijk weer een triest gevoel. Oorzaak weet ik niet, maar legaal vuurwerk lijkt mij stug. :sad:

R.I.P. Dit gun je werkelijk niemand.
Uiteraard zal de media er gulzig mee op de hobbel gaan de komende dagen en bij voorbaat hun conclusie trekken...

ten eerste is dit uiterst triest, maar de reacties hierop op sites als nu.nl frustreren mij tot in mijn tenen. Zoveel domme nietszeggende reacties en allemaal gehuil om een verbod... Terwijl iedereen wel kan begrijpen dat dit niet kwam door een pakje knalerwten

Triest dat dit gebeurd is maar vooral ook erg vervelend dat dit het consumenten vuurwerk wederom een slechte naam geeft.

Je hebt er een goede hoop op dat het eens een keertje meevalt met de gewonden en andere ongeregeldheden met oud & nieuw en er valt nu alweer een dode te betreuren.

Ben benieuwd wat de uiteindelijke details zijn, ik vermoed illegaal vuurwerk.

Back
Bovenaan