Dmenrapstar's Oud & Nieuw 2010 - 2011

Starburst

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geluid is niet 100% komt doordat de externe microfoon niet aan stond helaas

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Stap voor stap komen er nieuwe video's bij. Als ik iedere keer tijd vind, zal ik er weer wat plaatsen :D

Laatst bewerkt:
Leuk begin van de dag ;)

Ben benieuwd naar je avond video's.
Bekijk mijn filmpje ook eens :)

gr

De volgende video is de Flying Coal. Eerste jaar dat ik Royal Fireworks in mijn collectie had. Nadat ik in September de producten op de demo had gezien was ik positief verrast door de cakes. Deze mocht dus ook niet ontbreken:

+ YouTube Video

ADHD (alle dagen heel druk) doet zijn naam wel eer aan. Een pot waar je gek van wordt. Net zoals me overbuurman (jawel de man met de bezem) zegt; "Het is Rampschandalig!" komen we steeds dichter in de buurt van 0:00. Kortom een stukje vuurwerk die leuk is om gratis te krijgen, wat het geval was :D

+ YouTube Video

Back
Bovenaan