djhek's oud & nieuw 2011/2012

Daar na kwam 30 april show Soest ging in eerste instantie niet door vanwege code oranje op het laatste moment toch wel voor mij te laat.
Ben toen naar Vorden geweest hier onder het filmpje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op vakantie en jawel weer vuurwerk.
Trouwens af en toe een kijkje in de keuken bij een bekende importeur.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op naar de kermis show in jawel mijn woonplaats Zutphen.
Lekker geholpen let evenop de reaktie aan het eind van het publiek op de kade.[ongeveer 900 bommen]
Was wel leuk trouwens dat er ook een aantal forum leden waren.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

nog film van iemand anders

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Op naar de kermis show in jawel mijn woonplaats Zutphen.
Lekker geholpen let evenop de reaktie aan het eind van het publiek op de kade.[ongeveer 900 bommen]
Was wel leuk trouwens dat er ook een aantal forum leden waren.

Dit was ook wel een geweldige show met mooie shells, effecten en kleuren. Super gebouwd, heb er echt van genoten.
Dit jaar ben ik er weer bij:)

Voor de eerste keer met een paar demo's mee mogen helpen.
Oldenmarkt: Lesli
Borculo: Wolf
Zutphen: Katan + iets Lesli
van de laatste is wel een filmpje hoop dat ik deze mag gebruiken zo niet laat het even weten

+ YouTube Video

+ YouTube Video

kan het niet laten om deze ook even te posten

+ YouTube Video

Even een paar filmpjes van de shop van Katan Vuurwerk Zutphen

+ YouTube Video

edelweis+ bougainvillea+beautiful leaves
samen waren die €101.90
laatste 2 uur alle niet katan cakes 2=1

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Back
Bovenaan