Djaimy's oud en nieuw 2015/2016

Omdat we gisteren niks gepost hebben ivm een verjaardag; nu maar 2 films!
Dit keer de Skull Slinger van Rubro en de Hallucinator van Vuurwerktotaal. 2 prima cakes voor een goede prijs!!

Heerlijke films weer Djaimy. Die gravity blijft echt genieten hoor, hele gave cake.

Vanavond posten we Tante Rikie's Kruittuintje, een Zwarte-Cross box. Had dit blok gewonnen middels een VWC prijsvraag, zelf zou ik hem niet kopen. Is aan de trage kant en effecten niet altijd even mooi.

Gister niks geplaatst, vandaag dus 2! We beginnen met de Eclipse 2.0, een leuke cake van Vuurwerktotaal. Prima effecten en zeker een aanrader voor een leuke prijs!

Dan de Hardstyle Box. Een blok die ik via Vuurwerktotaal had gewonnen. Hij presteerde niet heel goed vond ik zelf, ik zou hem daarom niet zelf aanschaffen. Wel ben ik blij dat ik hem toch heb kunnen meemaken, zodat ik er een oordeel over kan vellen. Deze box wisselt goede momenten af met mindere. 2 films ervan:

Maandag en gisteren helaas niks geplaatst; die gaan we nu even inhalen! We beginnen met de Malibu Action van Underground vuurwerk, 3x. Een leuke crosette cake die mooi als opwarmer kan dienen voor het begin van de avond. Mocht ze gebruiken van medefreak vuurwerk-freak;

We gaan verder met de Zena Triumph, een jaarlijks terugkerend doorlontbakje met uitmuntende kwaliteit. Mooie grote effecten en leuke tempowisselingen.

Mooie cakes weer Djaimy, bedankt voor de films.
En wat een mooi veld heb je om te stoken zeg.

Vandaag wederom een film welke mede mogelijk gemaakt is door medefreak vuurwerk-freak; een box met 4x de Exodus cake D. Een prachtige cake uit een prima cakebox welke alle 4 tegelijk zijn afgestoken. Leuk stukje geweld!

Gister niets gepost (kroegzaken) dus vandaag pakken we het weer op! We beginnen met dé fluitcake van dit moment, de Return of the Phoenix. Een eigen geluid, heerlijk rauw en voor dit jaar 8x op de planning!

We gaan vandaag verder met dé beste cake van NL voor mij; de Cruelty. Helaas dit jaar afgekeurd, vorig jaar 2x samen geschoten. 2 films ervan; 1tje dichtbij, 1 veraf. Kijk en oordeel zelf!

Omdat het kerst is, vandaag een lekkere rammer!! De Crackling Chry 2.0, 2x geschoten. Prachtige bak, dit jaar 4x in de collectie!

Om de kerst af te sluiten, hierbij 2 lekkere films. We beginnen met de Immortal Gold, één van de Rubro parels. Prachtige goudbak.

Tevens een project in samenwerking met vuurwerk-freak. 2x Return of the Phoenix, 9x Gravity en een BS120.

We vervolgen vandaag met 2 prachtige films. We zitten op het eind vh jaar en ik aan het einde vd films!
We beginnen met een project in samenwerking met vuurwerk-freak; 12x Passion Flower van Royal in W-Shape.

En dan nog even de beste bak van NL (op dat moment voor mij); de Cruel Traction!

Vandaag op nieuwjaarsdag de laatste video's. Had het graag anders gezien en dat het was afgerond in 2017, maar helaas geen tijd gehad. Hierbij de laatste video:

Back
Bovenaan