Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, vind dit effect misschien nog wel mooier dan 2013 productie. Zie dit effect niet vaak, en door t tempo krijg je de lucht aardig vol! Veel oeh's en ah's opgelevert!
Vanavond hebben we de Gravity van Rubro, een prachtige cake uit de Heavy Legend serie. Hier verwachtte ik veel van, op de demo bij Valk goed bevallen en stak hem per 2 af. Man, wat een herrie kwam hier vanaf! Hij is wel heel snel voorbij, maar die effecten erbij en dat tempo fluiters is een gouden combinatie. Een concerto rosso 2.0 vind ik, al is de concerto rosso goedkoper. De concerto rosso heeft dan wel weer een kortere fluitduur.
Ik was ook aardig verrast door de Gravity! Lekkere fluitcake + boeketje wat een pre is! Hoop ehm ook dit jaar weer in meervoud aan de collectie toe te kunnen voegen!
Ik was ook aardig verrast door de Gravity! Lekkere fluitcake + boeketje wat een pre is! Hoop ehm ook dit jaar weer in meervoud aan de collectie toe te kunnen voegen!
Inderdaad, het boeket is een leuke toevoeging, anders wordt het ook zo'n standaard fluitbak ala raw whistler. De concerto rosso is echter wel een leuk alternatief als je in veelvoud schiet denk ik, omdat de fluit dan een beetje wordt geremd door de hoeveelheid. Desondanks waren de Gravity én Concerto Rosso leuk!
Vrijdag, weekend! Tijd voor een filmpje, dit keer knallen we het weekend in met de Down Under van Marijn vuurwerk. Wat een cake!!! Echt een van de meest indrukwekkende die ik heb meegemaakt door de felle mines en de klappen die aardig hard zijn! Deze komt er volgend jaar zeker weer!!
Op de zaterdagavond uploaden we de Zena Triumph. Een prachtige bak welke uit 2 cakes bestaat van ieder 23 schoten. Heb hem met korting gekocht, maar ook de volle prijs vind ik hem wel waard! Goed tempo, hele grote effecten en prachtige blinkers! Een toppertje van Zena!
We knallen het weekend uit met een van de beste prijs/kwaliteit doorlontbakken van Nederland, de Big Momma van Lesli vuurwerk. Met sommige acties voor rond de 80 euro verkrijgbaar, maar ook de 100 euro is die waard! Een erg goede box, mooi tempo, grote boeketten, niet allemaal even vol maargoed. Prima bak voor het geld!
Omdat ik gisteren geen mogelijkheid zag om een filmpje te plaatsen wegens drukte met tentamens, vandaag maar 2! We beginnen met de Prehistoric van Klasek, een leuke 63 shots bak eindigend met 1.75'' schoten als ik me niet vergis. Kwam er de dag er na pas achter na zien van het filmpje dat ik hem verkeerd aangestoken had. Mijn tsjechies is niet zó goed dus hahaha!
Daarnaast hebben we vandaag de Zena Mayhem, een prachtige cakebox van Zena vuurwerk. Hij kostte mij met de Kuiper actie nog geen 70 euro, en dat is echt een hele mooie prijs voor dit blok. Goed tempo over het algemeen, alleen cake 2 wat traag, effect grootte was prima in orde. Voor het geld volgend jaar zeker weer!
De week is doormidden, en daar gaan we gebruik van maken! Vandaag de Golden Power van Royal Fireworks. Een echte kwaliteitsbak, voor een leuke prijs bij Kuiper kunnen ophalen. Ik vind dit persoonlijk de beste doorlontbak van Royal, het is de enige die ik live heb gezien maar op de films heb ik met de rest niet heel veel. Heb hem gewoon ABCD geschoten en vond de opbouw leuk. Effectgrootte is meer dan in orde bij deze box, evenals het tempo en de burst. Pareltje!
Omdat we donderdag en vrijdag niks gepost hebben vanwege drukte, vandaag maar weer even inhalen dan! We beginnen met de C1003T van Klasek, een 100 shots blok die ik erg goed vond. Effecten zijn prima, burst is ook dik in orde en een mooie finale!
Verder hebben we nog een pareltje van Rubro; de Event 6 Elements. Wat een bak was dat zeg! Kreeg hem als vervanger van de Event 4 seasons, maar hier was ik ook érg blij mee. Enige nadeel is dat het ding onmundig lomp is om te tillen, vrij zwaar en breed haha. Maar presteren, dat deed ie wel! De effect grootte is echt prima in orde, evenals tempo en burst. Die salvo's zijn echt heel dik! De ''flut'' boeketten tussendoor vond ik niet eens storend. Dit is een vd betere bakken van NL!
We hebben weer een nieuwe maand, februari, de maand waarin ik mijn 18e levensjaar tegemoet ga. We knallen deze maand dan ook maar in met de laatste 3 video's die ik nog voor jullie heb. Ik dank jullie allemaal voor jullie waardering middels een view, reactie, thanks etc. Ik vond het leuk om veel beeldmateriaal te hebben gemaakt, zodat ik dat met jullie heb kunnen delen. Ik vond het eens tijd worden wat terug te doen voor degene die altijd beeldmateriaal maakte. Ik zal nog wel meekijken op het forum, maar vanaf nu wordt het toch allemaal wat minder actief.
Voor nu heb ik dus nog 3 filmpjes. Geniet ervan!
2x Crackling Chry 2.0