Djaimy's oud en nieuw 2014/2015

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Allereerst voor een ieder de beste wensen! Dat het maar een mooi jaar mag worden!:thumbsup:

Ik had een berg vuurwerk gekocht, bijna alles kwam van Kuiper vandaan. Het was mijn grootste collectie ooit, en dat moest dan ook gefilmd worden! Nouja, niemand filmt normaal voor mij, dus dit jaar maar zelf gaan. Heb de camera naast mijn hoofd gehouden, omdat ik zelf ook van het vuurwerk wilde genieten, dus de kwaliteit is niet denderend! Nouja, gaandeweg ik aan het filmen was, kreeg ik steeds meer problemen met mijn camera, omdat om de 15/20 minuten de batterijen leeg waren (nieuwe, haha). Heb hierdoor dus niet álles gefilmd gekregen, waar ik toch wel erg van baal. De triple double van Wolff die ik in 2voud schoot staat er niet op, 2x concerto rosso niet en 12 Carat's in een keer niet. Nouja, heb nog wel genoeg andere filmpjes voor jullie hoor!

Ik zal gewoon random wat video's posten, dus het kan zijn dat het er in een korte tijd veel zijn, of juist heel weinig over lange tijd.

Hier mijn collectiefoto's:
goede, alles.jpg
Duits.jpg

En hierbij ook gelijk mijn eerste filmpjes, deze cake's schoot ik om 18:00.

Mooie collectie Djaimy. Helaas moeten we weer een jaar wachten. Films helpen de tijd door te komen.

Nieuwe week, nieuw filmpje! De whistle blower van Royal, had er toch iets meer van verwacht. De 3-traps fluiters zijn leuk, maar de ''ti-salutes'' zijn meer blinker boeketten. Toch maakt het tempo een hoop goed!

Tijd voor een toppertje! Hier hebben we de Swirling Daisy, een geweldige cake! Begint lekker rustig met goede, volle effecten en begint plots te rammen!! Ik stond er echt van te kijken, dat had ik niet verwacht! Hele dikke bak, chapeau Royal!

Dinsdag, tijd voor een nieuw filmpjedag! De Royal Beautiful Leaves met productiejaar 2012. Een mooie gratis cake van Kuiper!

Het is alweer woensdag mensen! De week is weer doormidden, we zijn alweer een week verder na de dag der dagen, dus tijd voor een knaller! Wat dachten we van 6x de Gate of Heaven 1?:D Heerlijke budgetcake toch!

Tijd voor een nieuw filmpje, dit keer de Solid Stone van Royal. Kreeg deze gratis en beviel me prima! Mooie, rustige cake met prima uitwerkingen en goede burst zoals gewend bij Royal.

Het is weekend mensen! Tijd voor een paar films! Allereerst de Deep Space van Royal, een cake die ik gratis kreeg bij Kuiper. Ik vond hem niet veel aan, de mines zijn leuk maar niet erg indrukwekkend, de kleuren zijn wel mooi van de effecten! Laatste schot ging niet helemaal goed..
Hier hebben we de Magic Moments van Zena 2x, een leuke cake die goed opbouwend is en de effecten op het eind zijn prima! Voor een 10tje per stuk kunnen krijgen bij Kuiper, nou dat zijn ze wel waard! Film is heeel slecht, camera kon zich niet focussen..

Jammer Djaimy van de focus. Magic moments is een super cake. Dit jaar er niet bij gedaan. Misschien dit jaar wel.

Jammer Djaimy van de focus. Magic moments is een super cake. Dit jaar er niet bij gedaan. Misschien dit jaar wel.

Idd jammer, vond het per 2 een leuk ''spektakeltje'' an sich. Had hem al veel eerder willen hebben, maar vergat hem steeds. Als hij dit jaar weer een 10tje is, misschien maar eens per 4 gaan schieten o.i.d., een lekker bakkie is het! Misschien volgend jaar ook maar iets aan de camera e.d. gaan doen, dit filmen uit de hand schiet ook niet echt op en de kwaliteit is ook matig.

Ja filmen en stoken is lastig. Suckyy en ik hebben ook alles zelf gefilmd en aangestoken. Ging op deze manier prima.

Back
Bovenaan