Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
het is misschien een rare vraag, maar hoe gevaarlijk is een nitraat eigenlijk vergeleken met bijvoorbeeld een strijker? ik dacht altijd dat de strijker gevaarlijker was omdat hij geen lont heeft,.
hallo,
het is misschien een rare vraag, maar hoe gevaarlijk is een nitraat eigenlijk vergeleken met bijvoorbeeld een strijker? ik dacht altijd dat de strijker gevaarlijker was omdat hij geen lont heeft,.
Kijk; het is zo, dat als je normaal met vuurwerk omgaat, het niet gevaarlijk is! Wanneer je er onverantwoord mee omgaat worden de risico's groter. Een nitraat heeft een grote kracht dan een strijker. Een strijker heeft geen lont en je weet dus niet wanneer hij afgaat. Wanneer je hem gelijk weggooit nadat hij aan is gegaan is de kans 0,01% dat het fout gaat. Bij een nitraat zie je wel wanneer hij ongeveer afgaat. Soms is er bij strijker een mis-productie maar dit komt niet vaak voor. Gewoon goed mee omgaan en niet experimenteren en er kan bijna niks gebeuren!
Strijker zoals de Weco Corsair Strijker en de Chooêt No.3 Match Cracker zijn wel te vertrouwen hoor.
mischien maar weer ontopic?
want de vraag was: hoe gevaarlijk is een nitraat?
en niet: hoe gevaarlijk is een strijker?
Het gesprek kwam vanzelf op strijkers. Daaar dan ook maar een mening over geven![]()
Is dus niet vreemd dat strijkers in de discussie betrokken wordenhallo,
Ik ben wel eens benieuwd of iemand ooit een door schietend lont heeft gehad met een nitraat... In dat opzicht is het wel mooi dat bijv een Fenix nog een groene vlam heeft voor de knal, toch een extra vertraging.