Disco Flash

omschrijving:Fel magnesiumlicht, dat knippert als een stroboscoop.
eenheid: 1
adviesprijs: 3,50

ik had hem dit jaar, hij duurt vrij lang.:)

had hem dit jaar ook
hij duurt idd zeer lang,maar hij gaat wel een beetje vervelen vind ik zelf zou dit jaar niet weer 3 pakjes halen
overigens er word nog wel is gezegd dat ze per stuk worden verkocht maar ik betaalde 3,50 voor 6 stuks

Een stukje vuurwerk wat ik altijd omschreven heb als (zeer) klein maar fijn. Alleen jammer dat de discoflash's van tegenwoordig een crackling effect hebben.

Een stukje vuurwerk wat ik altijd omschreven heb als (zeer) klein maar fijn. Alleen jammer dat de discoflash's van tegenwoordig een crackling effect hebben.

Crackling effect? Zit je wel helemaal goed? De breakdance van bonbridge heeft inderdaad crackling, Maar deze disco flash niet!!

Crackling effect? Zit je wel helemaal goed? De breakdance van bonbridge heeft inderdaad crackling, Maar deze disco flash niet!!

Ik weet niet welke jij bedoelt maar er zijn in Belgie 2 disco-flash op de markt (misschien wel meer die ik niet weet). Gewoon het rondje met het lange lont. Nooit crackling gehad afgelopen jaar wel een soort crackling en de staaf versie die inderdaad geen crackling bevat.

Het gaat hier om de staaf versie he. Die 3 minuten brand, dit is tevens het zena NEDERLAND topic en niet belgie.

Had hem ook afgelopen jaar. Vond hem voor die prijs (€3,50 voor 1) best wel tegenvallen. Gaat iets feller als een normaal stroboscoop blokje, en wat langer door dus (+- 50 seconde?)

Hier een filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan