DIKKE pluim voor alle winkels!

Tigers

VWC lid
Aangezien wij zonder deze hardwerkende mensen geen vuurwerk zouden hebben, wil ik een dikke pluim geven aan de volgende winkels:
-Orthen: Gilbert en team bedankt voor de service en snelle doorlooptijd.

-Kuiper koekange: Johan en team bedankt voor de fijne communicatie, de sfeer en het persoonlijk maken van vuurwerk ophalen.

-Breda vuurwerk: ondanks alle shit die jullie over je heen hebben gekregen hier, was het super geregeld! Snel weer buiten en orders compleet.

Al met al zeer tevreden over mijn afhaalervaringen:
- Vuurwerk Zwijndrecht. Dit was de eerste winkel. Er was een klein misverstand, waardoor mijn bestelling pas na 20 minuten compleet was. Verder wel leuke acties bij deze shop.
- Vuurwerkfeestje. De winkel die het best communiceert, van waar ik geweest ben in ieder geval. Heel vet dat ze de stap hebben gemaakt om in deze tijd een nieuwe winkel te beginnen. Rico en Thierry, bedankt voor de mooie acties en heel veel succes met de winkel verder.
- BredaVuurwerk. In 2020 voor het eerst besteld. Toen doorgeschoven, op dringend verzoek van de winkel. In 2021 weer doorgeschoven. Communicatie naar doorschuivers was ik niet over te spreken en dat is niet veranderd. Maar de afhaalervaring was meer dan goed. Bestelling was snel klaar, alles was er. Stond binnen een kwartier weer buiten.
- Vuurwerkwereld Het Westen. Dit is in korte tijd één van mijn favoriete vuurwerkwinkels geworden. Ik kom in de vestiging in Leerdam. Dit is een heel sfeervolle winkel. Een knus tuincentrum, met vriendelijk personeel. Parkeren kan bijna voor de deur. En de outlet acties hier zijn elk jaar weer super scherp, daar blijf ik voor terugkomen.
- Vuurwerk Graafsewijk in Den Bosch. Deze winkel is nieuw. Zo nieuw dat mijn bestelling in november ordernummer 1 had, wel toevallig. Ik was hier de 30e in de ochtend, stond zo weer buiten. Ook hier leuke acties met Black Friday. Met name de 25% korting die ook op actie artikelen gold, was zeer netjes. Hierdoor Crackling Thunders voor 7,50 per pak gehaald. En een meterpakketje. Echt mooi.
- Coppelmans Oss. Ook hier over te spreken. Het was aardig druk toen ik er om 9 uur kwam. Maar ook hier met 10 minuten mijn bestelling ontvangen. Hier de Break Out voor een leuke prijs kunnen scoren.
- VuurwerkVelp. Deze shop was dit jaar ook op het forum te vinden. Hadden leuke freakacties, waarvan ik beperkt gebruik heb gemaakt. Hier had ik aansteekstokjes voor 50 cent per pakje gekocht, met de wind waren die wel handig.
- Vuurwerk Outlet Gelderland. Dit was voor mijn gevoel de drukste van de freakzaken waar ik geweest ben, met het afhalen. Bestelling duurde even, maar werd netjes met een karretje naar buiten gebracht. Ook bedankt voor de mooie prijzen, en ook de duidelijke en snelle communicatie kon ik waarderen. Vaak binnen 10 minuten antwoord op de mail, waar een andere winkel in dit rijtje daar 10 weken over deed.
- Intratuin Duiven. Hier had ik in de outlet ook wat leuke items geshopt, waaronder de Scream Machine en de Air Attack. Ik had de laatste Air Attack, eerder was hij niet meer op voorraad, toen stond er opeens weer 1 op de webshop. Die had ik besteld. Tijdens het afhalen bleek dat echter een dummy te zijn, die was aangezien voor een cake. Echter kreeg ik meteen daarvan het geld terug. Gezien ik die bestelling had gecombineerd met de Dog, en je 20% gratis mag uitzoeken, betaalde ik voor de Dog maar 15 euro uiteindelijk. Het was bij deze winkel wel echt heel druk. In totaal driekwartier gewacht hierzo.
- Vuurwerk Bull in Beuningen. Deze winkel was mij niet zo bekend, maar hier kon je tot laat in het jaar als je goed puzzelde een aantal leuke dingen voor weinig geld scoren. Afhalen hier ging soepel, drukte viel mee en was binnen 10 minuten weer buiten.

Back
Bovenaan