Dikke Bertha Super Box [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1933
Artikelnaam: Dikke Bertha Super Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 169 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Leuk vuurwerkpakket voor de hele avond. Dit pakket bevat oa. vuurwerkfonteinen en sterren. Dikke Bertha Super Box bestel je online bij Vuurwerkexpert!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

attachment.php

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving:
Leuk vuurwerkpakket voor de hele avond. Dit pakket bevat oa. vuurwerkfonteinen en sterren. Dikke Bertha Super Box bestel je online bij Vuurwerkexpert!

Inhoud is 16 stuks.
Afbeelding van Vuurwerkexpert
Bekijk bijlage 20454

Adviesprijs: 24,95

Ik wilde een leuk pakket met redelijk aantal fonteintjes voor in de vooravond. Daar wilde ik best 25 euro voor neerleggen. Maar ik wil hier maar 1 ding over kwijt; koop dit absoluut niet. Elk fonteintje was van enorm korte duur en de effecten waren verschrikkelijk mager en klein. Tuurlijk hoefde het pakket niet veel voor te stellen en had ik er ook niet al te veel van verwacht, maar dit was wel heel dramatisch. Dit pakket had niet meer dan 8 euro mogen kosten wat mij betreft.

Als iemand mij voor volgend jaar een ander pakket wil aanraden met leuke fonteintjes dan hoor ik het graag.

Ik wilde een leuk pakket met redelijk aantal fonteintjes voor in de vooravond. Daar wilde ik best 25 euro voor neerleggen. Maar ik wil hier maar 1 ding over kwijt; koop dit absoluut niet. Elk fonteintje was van enorm korte duur en de effecten waren verschrikkelijk mager en klein. Tuurlijk hoefde het pakket niet veel voor te stellen en had ik er ook niet al te veel van verwacht, maar dit was wel heel dramatisch. Dit pakket had niet meer dan 8 euro mogen kosten wat mij betreft.

Als iemand mij voor volgend jaar een ander pakket wil aanraden met leuke fonteintjes dan hoor ik het graag.

Ergens een goedkoop meter pakketje scoren? Voor nog geen 10tje moet dat wel lukken en dan heb je ook aardig wat leuke fonteintjes en klein spul. Had dit jaar ook een meterpakket voor €9,50.

Back
Bovenaan