Diemen, 11-Sept-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 11-Sept-2010
Plaats: Diemen
Provincie: Noord-Holland
Wie: Vorig jaar Azuma
Kaliber:
Tijd: 23.30
Waarom; Kermis van het Diemer Festijn
Extra Info:
Diemer Festijn

Ik wilde zojuist die kant oprijden. Eerst voelt een vriend die zou rijden zich niet lekker. Wil ik daarna met eigen auto gaan, heb ik een lekke band! Gelukkig een handige buurman die mij kon helpen bij het plaatsen van het reserve wiel, maar *** is het wel. Brain the freak! Thanks alvast voor het filmen.

Ik wilde zojuist die kant oprijden. Eerst voelt een vriend die zou rijden zich niet lekker. Wil ik daarna met eigen auto gaan, heb ik een lekke band! Gelukkig een handige buurman die mij kon helpen bij het plaatsen van het reserve wiel, maar *** is het wel. Brain the freak! Thanks alvast voor het filmen.

Ben je nog wel geweest? Het was een zeer leuk opgezet showtje met consu producten warvan je soms echt zoiets hebt van damn dus dit is voor elke consument vrij te koop:D Oftewel enkele top producten voorbij zien komen. Leuke knal finale met een Ti salute blokje want in 1x leeg schoot, denk aan silver salutes of big mc thunder o.i.d hard ging het iig!

leuke knal finale met een ti salute blokje want in 1x leeg schoot, denk aan silver salutes of big mc thunder o.i.d hard ging het iig!

lekker he............

Ben benieuwd naar het filmpje en hoop dat deze snel online geplaatst word.

Jammer Koen dat je het niet redde had gehoopt dat je bij ons nog even wat foto's in het veld kwam maken.
Maar ja gaat de laatste tijd toch al van alles bij je mis he...Beginnend met de vallende camera, chauffeur ziek, lekke band....

lekker he............

Jammer Koen dat je het niet redde had gehoopt dat je bij ons nog even wat foto's in het veld kwam maken.
Maar ja gaat de laatste tijd toch al van alles bij je mis he...Beginnend met de vallende camera, chauffeur ziek, lekke band....

Het zit inderdaad niet mee. Weer een aanval op de portomonee, want zo'n band kost ook aardig wat denk ik. Zijn dure dagjes, die vuurwerken hehe. Hieronder nog een foto van hoe de auto er nu uit ziet. Best leuk toch eigenlijk? Rode velgjes? :wink:

DSC_8223.JPG

Ik heb nog geprobeerd de auto van de buurman (VW Toureg) mee te krijgen, maar dat durfde hij niet aan. Dat begrijp ik opzich wel :bonk:

lekker he............

Welke cakes zijn er zoal gebruikt dieter. Sommigen hadden echt flink harde bursts. Filmpje zal ik even uploaden via Y tube maar is niet heel goed gelukt helaas.

Filmpje is van mij :D

Helaas niet zo'n goede kwaliteit en een aantal keer behoorlijk onscherp. Gemaakt met een sony cybershot..had ook gefilmd met mijn videocamera maar die stond niet op de goede instellingen :cry: Maar gelukkig ook gefilmd met deze camera gemaakt..:)

Back
Bovenaan