Diamond Rain

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 5205
Artikelnaam: Diamond Rain
Bruto Gewicht: 8,56 kg
Netto Kruitgewicht: 1490,4 gram
Aantal Schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: Een compound met alle effecten in W-shape, de hele lucht gevuld over een grote breedte! In salvo’s worden er telkens 9 schoten afgevuurd, ieder salvo gaat de lucht in met een chrysantemum mine en gekleurde staarten en
spat uiteen in chrysantemum effecten met de felste kleuren dahlia’s!

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €179,99

Diamond Rain.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is wel dik om achter een W-Triple te knopen. Alleen hij is wel flink aan de prijs.

Wel een vette bak ja! Ik had alleen de finale met 2 rijen tegelijk gedaan. Zal goed de aandacht trekken in de straat, denk ik zo. :)

Dit is echt wel een mooi product maar voor mij geen 180 Euro waard. Als ik zo kijk zou 130 max. meer in de goede richting zitten. Wie weet komt deze nog ergens in de aanbieding...

De doos is trouwens helemaal niet zo breed als op de productafbeelding te zien is, maar gewoon wat je ervan zou verwachten als 9 tubes in waaier staan.

Denk dat het product best indruk maakt in de straat trouwens, straatvideo ziet er wel goed uit.

Ik zie deze nog steeds voor 128. Vind het wel een gave box maar toch een beetje twijfel of deze echt zoveel indruk maakt tov een I-shape 30mm box…

edit: prijs blijkt 160. Dat is mij teveel.

Back
Bovenaan