Deventer 14-6-2014

JefFreak

VWC lid
Gister even in Deventer wezen kijken en wel een aardig showtje gezien,zker met alleen maar 4'' salutes die erbij zaten die behoorlijk goed waren
DIt stukje show is gefilmd met de Galaxy S5 om even te testen

Op zich leuk vuurwerk, maar ik vind dit niet echt een show ...
Vindt dat het meer vuurwerk aansteken is. Kan ook leuk zijn, daar niet van. Een show heeft een opbouw en thema's op kleur of effect of zo.

Op zich leuk vuurwerk, maar ik vind dit niet echt een show ...
Vindt dat het meer vuurwerk aansteken is. Kan ook leuk zijn, daar niet van. Een show heeft een opbouw en thema's op kleur of effect of zo.

Show: 1) voorstelling met amusement*
Volgens mij kun je dan altijd wel iets afkeuren. Het is gewoon een show. Er zijn mensen die genieten van het amusement dat wordt aangeboden. Ik vind het wel een grappige show. Lekker wat vuurwerk.
Misschien mist er een heel groots idee met allerlei thema's etc, maar de een vind dit mooi en de ander een show met kleurenthema's en fluit elementen etc.
Ik vind het gewoon een leuk showtje waarbij je kunt genieten van een aantal mooie bommen.
greetzz

* http://www.encyclo.nl/begrip/show

Show: 1) voorstelling met amusement*
Volgens mij kun je dan altijd wel iets afkeuren. Het is gewoon een show. Er zijn mensen die genieten van het amusement dat wordt aangeboden. Ik vind het wel een grappige show. Lekker wat vuurwerk.
Misschien mist er een heel groots idee met allerlei thema's etc, maar de een vind dit mooi en de ander een show met kleurenthema's en fluit elementen etc.
Ik vind het gewoon een leuk showtje waarbij je kunt genieten van een aantal mooie bommen.
greetzz

* http://www.encyclo.nl/begrip/show

Ik snap wel wat Heho bedoeld. Hij bedoelt waarschijnlijk niet dat het niet aan de definitie 'show' voldoet, maar dat voor hem waarschijnlijk een goede show opbouw, thema's en kleur bevatten. En daarin kan ik zijn mening wel delen. Wat mij betreft is dit ook niet echt een show... :wink:

Volgens de encyclopedie zal het wel een show zijn.Vermaak is het zeker maar willymeuf begrijpt me .. :D

Ik begrijp je wel heho, maar ik vind dat we soms met ons allen een beetje doorslaan.
Er hebben hier mensen voor gewerkt, hun best gedaan(ik ga soms nog uit van het goede van de mens) en dan wordt er gezegd dat het geen show is. Terwijl er heel erg veel mensen het wel mooi vonden.
Ik word het liefst ook verwend met vuurwerk op muziek met allerlei thema's en als er geen muziek is een mooie opbouw etc. Maar soms zijn we ook wel een beetje verwend met ons allen. Dat was meer mijn punt.
:)

Voor die 8min is eerste best mooie show vond ik zelf was samen met jeffreak daar,zaten zeker mooi shells bij zeker die salute's 4inch mijn film komt eraan

Back
Bovenaan