Denekamp 05-09-2009

ik heb nog een beetje info gevonden :)

kaliber is: professioneel vuurwerk.
Exacte locatie is: hoek Johanninksweg/Bonkenbroekweg in Noord Deurningen.(gem.Denekamp)

ik denk dat ik even ga kijken daar zaterdag:) nog meer mensen?

Laatst bewerkt:
Denk dat ik deze ook wel even mee pak.
Mooi in de buurt en het wordt wel weer eens tijd om wat vuurwerk te zien.

ik had graag gegaan, maar ik het een afscheidsfeestje van een vriend van me die naar amerika gaat....dus helaas niet voor mij :sad:

Waarom zie ik net in het gastenboek van de autorodeo waar die vuurwerkshow gehouden wordt dat die show om 22:00 is en niet om 23:00 zoals hier staat? Zelfs als ik nu weg ga ben ik nog te laat.... :(

Ja, ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht is maar het staat er wel. Kijk maar ff op deze site: http://www.autorodeo.nl/ Dat is de site van die autorodeo waar die show ook gehouden wordt. Als je dan bij het gastenboek kijkt zie je dat iemand vraagt hoelaat ie gehouden wordt en iemand anders antwoordt met 22:00 uur... :S

ik ga er gewoon vanuit dat de show om 23:00 uur is hoor
staat ook in de vergunning(zie eerste post)
vanaf 23:00 uur.

Ik ga der ook gewoon naartoe. Denk dat diegene gewoon bedoelt dat vanaf 22:00 het programma met die zangers ofzo begint... :')

nou wij zijn er vanaaf even wezen kijken en het viel ons een beetje tegen , de show was vol en redelijk snel , maar proff was het zeker niet .
we zijn ook even snel nog bij gronau geweest en dat een meest indrukwekkende show van een groot caliber

grtzzz

ik was ook present hier bij

En vond het een waardeloos geschoten,

waar stond jij dan subaru?

heb nog effe geklets met brainiac,was gzellig:bye:

Deze show stelde echt weinig voor. Nog wel ff met Fakkeltje gepraat, dat was dan wel weer ff gezellig. Show begon trouwens ook veel te laat dan de geplande 23:00, maarja...

nou wij zijn er vanaaf even wezen kijken en het viel ons een beetje tegen , de show was vol en redelijk snel , maar proff was het zeker niet .
we zijn ook even snel nog bij gronau geweest en dat een meest indrukwekkende show van een groot caliber
grtzzz

Ik was effe op zoek naar info over Gronau, maar of ik lees hier overheen, of het staat niet op vwc (wat ik me haast niet voor kan stellen)...
Kan iemand me effe een linkje passen? thanx :D

Back
Bovenaan