Den Haag - 19 dec 2011 Lekkerknallen.nl

DarkSoul

VWC lid
Wie: Happy Copy en Lekkerknallen.nl
Wat: Vuurwerkshow 2011
Wanneer: Maandag 19 december 2011 om 20.00 uur
Waar: Naast de Haagse Hogeschool en achter Station Hollands Spoor
te Den Haag (klik hier)
Collecties: Marijn, Wolff en Breeschoten de Kruiterij.

De organisatie hoopt veel publiek te trekken voor de 'legale' vuurwerkshow. Zo kan straks het nieuwe jaar beginnen met een knallend en veelkleurig luchtruim zonder loeiende sirenes. Op bent u van harte welkom. Gezien de locatie, de show en het tijdstip is dit evenement zeer geschikt voor het hele gezin, dus ook voor de allerkleinsten is het een mooi schouwspel.

Ook dit jaar is uw persoonlijke schietlijst tevens een lotnummer (trekking direct na de show) waarmee u kans maakt op GRATIS vuurwerk...

Ik ben van plan om hier even een kijkje te gaan nemen, veel producten van Dynasty en Marijn vuurwerk worden er geschoten en die wil ik graag live zien. Nog anderen die die kant op gaan aanstaande maandag ?

Die kans is zeer aanwezig ja.
Gewoon omdat het kan. Niet omdat ik de producten van Wolff en Marijn per sé wil zien, want die heb ik dit jaar al gezien. Het hangt wederom af van mijn studiewerkzaamheden of ik zal komen. Maandag beslis ik pas.

Weet iemand wie dit schiet en of er nog een schietlijst voorbij komt?
Ik overweeg hier naar toe te gaan.

Ondanks de regen en de kou toch een leuke demo en finale gezien :) vooral marijn viel erg op terwijl bij ANO de artikelen erg tegenvielen

Mooie demo gezien, leuke finale op zich.
Producten van breeschoten waren het minste, Marijn middelste, Wolff het beste.

Marijn blijft originele producten in het assortiment houden, al heb ik de indruk dat Pinkie Winkie minder scherp is qua geluid dan voorgaande jaren. 36 euro voor de vertjes vind ik dan weer absurd. Goede mines wel hoor, maar die prijs vind ik ruim te hoog.

Wolff was wederom goed. Alleen nu heb ik wel erg veel van Wolff voorbij zien komen dit jaar, omdat deze collectie bij alle demo's is geschoten waar ik ben geweest (Zena Belgie uitgezonderd dan).

Mega Boost heeft minder intense knallen dan SS, SB/NM of SpaSh, maar door zijn tempoversnelling is het nog een indrukwekkend ding.

Locatie voor een demo is super. Erg goed bereikbaar met het OV, lekker tussen de gebouwen in en flink wat voorzieningen in de buurt.

Volgens jaar maar weer als het in mijn schema past. Leuk avond gehad. Alleen die lange kale is al eng, maar met muts op is hij in het donker nóg enger. Brrrrrrr.

:D

Leuk avond gehad. Alleen die lange kale is al eng, maar met muts op is hij in het donker nóg enger. Brrrrrrr.:D

En bedankt weer Danny, ik vind jou ook lief :)

Locatie is inderdaad goed te noemen en ik heb genoten van de producten van Marijn, die blijven mij toch elke keer weer positief verbazen. Ook over de dynasty producten ben en blijf ik gecharmeerd en de Panther was weer ouderwets goed en deze was samen met de Stars over Paris in mijn ogen de toppers betreft het Wolff vuurwerk.
De finale was geweldig op een klein dipje te noemen na, maar na het dipje ging het weer in een strak tempo verder en vond ik de muziek keuze zeer goed :).

Kleine kanttekening vond ik wel dat het fakkelen jammerlijk regelmatig niet synchroon ging en de ene cake soms al halverwege was voordat de andere begon.

En bedankt weer Danny, ik vind jou ook lief :)

Locatie is inderdaad goed te noemen en ik heb genoten van de producten van Marijn, die blijven mij toch elke keer weer positief verbazen. Ook over de dynasty producten ben en blijf ik gecharmeerd en de Panther was weer ouderwets goed en deze was samen met de Stars over Paris in mijn ogen de toppers betreft het Wolff vuurwerk.
De finale was geweldig op een klein dipje te noemen na, maar na het dipje ging het weer in een strak tempo verder en vond ik de muziek keuze zeer goed :).

Kleine kanttekening vond ik wel dat het fakkelen jammerlijk regelmatig niet synchroon ging en de ene cake soms al halverwege was voordat de andere begon.

Je moet een baard laten staan man. Dan een foto op vwc zetten. Wedden dat er niemand meer lijp doet hier?

:D

Back
Bovenaan