Den-haag 01-08-2010

Klinkt zeker interessant 2" blokken spektakel, helaas ben ik dan op vakantie maar ik verwacht van jij wel een filmpje :cool:

Die datum valt ook in mijn vakantie, maar jah ik blijf gewoon thuis. Dus zal zeker een kijkje gaan nemen.

Misschien ga ik even langs deze show.
Aangezien ik toch in het Zuiderpark ben voor een zomerkamp, kan ik het aangename met het nuttige combineren.
Moet wel even overleg plegen, met de andere mensen/begeleiding die mee gaan.
Maar dat zie ik zondag wel.

Aan welke kant van het Zuiderpark ligt het, wat ik kan zien, in de buurt van de stadsboerderij, Jip en Janneke speeltuin....

Edit: De datum in de kalender klopt wel.
Maar de aangegeven dag niet.
Dit staat er....
Vrijdag 1 aug 2010 Vuurwerk te Den Haag

plaats : Den Haag
provincie : Zuid Holland
wie : Groony
wat : blokken show
waar : zuiderpark
tijd : onbekend

vuurwerk bij het 26ste Milan festival in Den Haag

Laatst bewerkt:
Net als de afgelopen 2 of 3 jaar ben ik hier ook weer bij.
camera gaat uiteraard weer mee.
hier onder een plaatje met de vuurwerk lokatie van de afgelopen jaren.

Ps. wat doet een sigarenman op een stadsboerderij ??

GroteFoto-66KRJ7B7.jpg

Heey vinnie, even een vraagje jij bent bij deze show in het verleden geweest.
Wat is nou een goede plek om te staan ?

Alvast bedankt voor je advies.

Gr stefan

Ja hier ben ik al een paar keer geweest, tot nu toe heb ik altijd tussen punt A en C boven het water gestaan. hier sta je precies voor het afzetlint, en je staat er bijna helemaal alleen. dus dit jaar sta ik daar weer.

Thanks voor de tip

Okey perfect, nou dan ga ik daar ook maar eens kijken, als je het niet vervelend vind.
Ik zie je dan miss morgen ff :-)

Ik ben net terug van het showtje. Het was een beetje saai showtje met een iets te laag tempo. Er zatten hele mooie willow- en crosette effecten in maar het finaleblok eindigde in een anticlimax, ik miste een goed salutesalvo op het eind.
Ook zag ik geen fanshape, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik in het verlengde van de potten stond.

Laatst bewerkt:
zo ff een berichtje alvast, na het halve zuiderpark te hebben gezien uiteindelijk vinnie en donald tegengekomen, hierna zijn we richting het schietveld gelopen, alles stond als klaar, en het was lekker rustig op die plek, zoals vinnie al eerder had aangegeven. Llater kwam ook cigarman er bij. Dus ik heb weer wat nieuwe gezichten gezien vandaag, want ik kende ze alle 3 nog niet. De show zelf was redelijk, duurde wel aardig lang ong 15 min denk ik, dus dat was lekker. Ik zal morgen het filmpje plaatsen, en ook de foto's als ze zijn gelukt. Gr stefan

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan