Den Bleker Ter Aar ( Vuurwerkspektakel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ylke

VWC lid
Den Bleker is een vuurwerkwinkel gevestigd in Ter Aar.
Korteraarseweg 150/152.
Tel: 0172-602203.

Webshop: www.dbvuurwerk.nl.

De volgende collectie's zijn te verkrijgen bij deze winkel;

Dynasty.
Pyropower.
Crown Collection.
China Red.
Eigen collectie de DB lijn.

Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort langs bij deze winkel, zijn er vragen van jullie kant, plaats ze dan hier en ik zal ze meenemen voor antwoord.

Ben ook erg benieuwd naar de demo avond. Gaan ze de hele avond knallen??? Zou leuk zijn. Stoel mee en een kan koffie en genieten....
Erg leuke winkel mee veel aanbiedingen. Lijst heb ik al klaar en zal ik die avond ook gelijk inleveren.

Den Bleker houd dit jaar geen demo, wel word er een avond georganiseerd waar je leuke prijzen kunt winnen, voor meer info zie hun website. Hier nog enkele foto's uit de bunker van deze winkelier :

wegens mega groot succes vorig jaar, nu nog spectaculairder :

GROTE VUURWERKPARTY bij den Bleker!

op vrijdag 14 december a.s.

Wegens groots succes geven we dit jaar bij den Bleker wederom een geweldige Vuurwerkparty.
Iedereen is welkom. Jong en oud. Kom en mis het niet!

- Flitsende Lasershow
- Doorlopende verkoopshow van 16:30 tot 21:00 uur (op scherm)
- Rad van fortuin* met kans op geweldige prijzen:
•25% tot 50% gratis vuurwerk
•1 van 15 ballonvaarten twv 160,- euro
•1 van 20 vuurwerkpakketten twv 150,- euro

- Heel heel veel superstuntprijzen!
- 25% voordeel bij gedane bestellingen* op de vuurwerkparty (*dit is als je niet meedoet aan het rad van fortuin maar wel een bestelling plaatst en betaalt op de vuurwerkparty; *= zie ook de voorwaarden).

Bovendien, heeft u trek ? .... plaats dan een bestelling en ontvang een gratis warme snack.
Er is een grote snackwagen aanwezig

Bedankt voor het delen Torr, den bleker was vroeger wel 1 van de winkels waar ik langs ging. Hadden ook leuke demo dagen destijds achter hun winkel.

Bedankt voor het delen Torr, den bleker was vroeger wel 1 van de winkels waar ik langs ging. Hadden ook leuke demo dagen destijds achter hun winkel.

Graag gedaan. Echter rijst mij nu de vraag waarom ga jij er nu niet meer heen dan ?

Altijd goede herinneringen aan Den Bleker,vroeger nog op de fiets door weer en wind vanuit Alphen vuurwerk halen. Ook dit jaar in Oktober alweer een bestelling geplaatst.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan