Demonstranten schieten vuurwerk op politie bij azc-protest in Dublin

Je hebt toch wel een paar steekjes los als je dit doet. In mijn ogen heb je dan weinig bij te dragen aan de maatschappij.

hebt toch wel een paar steekjes los als je dit doet. In mijn ogen heb je dan weinig bij te dragen aan de maatschappij.
Überhaupt de haat richting de politie en hulpverlening begrijp ik niet. Wanneer hun mammie een hartaanval krijgt staan ze met hangende pootjes te wachten tot ze komen. Wees dan ook een man en schiet vuurwerk richting de hulpverlening. laffe honden.

Ik heb liever dat die laffe honden ergens in een kleine loods gaan staan en op elkaar gaan schieten. Dat lost het probleem beter op.

Het gebrek aan fatsoen, respect en de haat en geweldpleging richting welke hulpverlener dan ook is onbegrijpelijk en verwerpelijk.

Natuurlijk keur ik elke vorm van geweld richting hulpdiensten af. De mensen die dit in hun hoofd halen moeten keihard aangepakt worden. Ik hoop dat ze daar beter optreden dan hier in Nederland.

En wat doet de overheid bij ons om dit te voorkomen... Vuurwerkverbod. 😕

Natuurlijk keur ik elke vorm van geweld richting hulpdiensten af. De mensen die dit in hun hoofd halen moeten keihard aangepakt worden. Ik hoop dat ze daar beter optreden dan hier in Nederland.

En wat doet de overheid bij ons om dit te voorkomen... Vuurwerkverbod. 😕
Een voorbeeld waarom dat verbod niet gaat werken.....

Een voorbeeld waarom dat verbod niet gaat werken.....

Inderdaad wie gelooft er nu dat dit ineens stopt met een totaalverbod.

Ik snap 1 ding nu niet. Mensen schrijven hier, de overheid van Nederland lost het op met een verbod. In Ierland is het al jaren verboden. Maar ze vergeten even dat de aanvoer uit Engeland komt. Voor de Ieren natuurlijk ideaal om daar te gaan shoppen, zo gepiept. Zolang vuurwerk ergens te verkrijgen is lost men inderdaad het verbod niet op. En bij hulpverleners(zeer verwerpelijk gedrag)gaat het niet stoppen, pakken ze wel weer wat anders.

Ik snap 1 ding nu niet. Mensen schrijven hier, de overheid van Nederland lost het op met een verbod. In Ierland is het al jaren verboden. Maar ze vergeten even dat de aanvoer uit Engeland komt. Voor de Ieren natuurlijk ideaal om daar te gaan shoppen, zo gepiept. Zolang vuurwerk ergens te verkrijgen is lost men inderdaad het verbod niet op. En bij hulpverleners(zeer verwerpelijk gedrag)gaat het niet stoppen, pakken ze wel weer wat anders.
be carefull what you wish for, want met exact deze beredenering zal Nederland druk gaan zetten op de Belgische winkels en overheid om te stoppen met het verkopen van consumentenvuurwerk..

Ik hoop echt dat deze onzin nog omgedraaid kan worden want het is zo ongeveer nog het laatste gezamenlijke volksfeest wat wij Nederlanders kennen los van Koningsdag...en koningsdag wilde ze ook al afschalen in Amsterdam omdat het zo lastig handhaven was op excessen..

be carefull what you wish for, want met exact deze beredenering zal Nederland druk gaan zetten op de Belgische winkels en overheid om te stoppen met het verkopen van consumentenvuurwerk..

Ik hoop echt dat deze onzin nog omgedraaid kan worden want het is zo ongeveer nog het laatste gezamenlijke volksfeest wat wij Nederlanders kennen los van Koningsdag...en koningsdag wilde ze ook al afschalen in Amsterdam omdat het zo lastig handhaven was op excessen..
Nou ja dat denk ik zelf ook dat Nederland vol druk gaat zetten op België en Duitsland maar of ze meewerken? De tijd zal het leren maar ben er ook bang voor.

Ik blijf het een rare beslissing vinden dat hele verbod en hoop ook dat het omgedraaid kan worden. Koningsdag sprak boekdelen over Amsterdam. Maar goed dat verbod slaat nergens op en in mijn ogen onbegrijpelijk, eerst roepen nee en vervolgens is het een ja. Maar ook hier de tijd zal het leren en inderdaad, het is het laatste beetje volksfeest naast koningsdag, los van vuurwerkliefhebberij. Ik kan me een oud en nieuw zonder vuurwerk niet voorstellen en nog erger 00:00 een zwarte hemel zonder goud, zilver en kleurtjes. En die shows, het worst wat word voorgehouden, dat verhaal kunnen we wel inmiddels.

Back
Bovenaan