Demo Franeker 3-12-2011

Haha dat verklaart een hoop want inderdaad voor de gewone silver salutes gingen ze wel heeeeeel snel. Maar wat een geweld! hier kan ik nog wel even op teren.

Was samen met mijn broertje op de demo en die begon spontaan te dansen bij de finale van de finale

Surgestie voor nieuw produkt in assortiment V.G.F.: CREATIEVE Silver Salutes ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
was gister ook aanwezig en het was weer goed druk
met een zeer mooie finale!!!
kan niet wachten om het terug te zien.
zag dat vuurwerkbieb aan het filmen was
tot volgend jaar!!!!

was gister ook aanwezig en het was weer goed druk
met een zeer mooie finale!!!
kan niet wachten om het terug te zien.
zag dat vuurwerkbieb aan het filmen was
tot volgend jaar!!!!

Zag je mij onder de paraplu? en mij geeneens ff begroeten? foei ghehe.

ik zal zo ff met de beelden aan de slag gaan :)

Mn camera stond alleen een beetje scheef jammer genoeg, maar ja het staat verder wel goed in beeld allemaal.

Zag je mij onder de paraplu? en mij geeneens ff begroeten? foei ghehe.

ik zal zo ff met de beelden aan de slag gaan :)

Mn camera stond alleen een beetje scheef jammer genoeg, maar ja het staat verder wel goed in beeld allemaal.

oh sorry zal de volgend keer je even begroeten hoor vuurwerkbieb:bonk:
en ik ben zeer benieuwd naar de beelden van deze zeer mooie finale:bye:

Ik zal de beelden zsm online plaatsen

Namens Vuurwerkgigant Franeker bedankt voor jullie aanwezigheid!

De finale waren 15 silver salutes

Ja hoe liekt dat Rob?????? Ik sit hier nu de hele dag al op mien krent achter de pc, mar ik hé nog niks sien..... Ut mut toch wel wat sneller kinne... Su ken ik die niet........:bonk::bonk::bonk::bonk:

Ik ben bezig met de productfilmpjes: deze zijn in de desbetreffende topics te vinden ;)

en ik heb meer te doen dan deze demo ;) vrije tijd wat is dat?

Bedankt Jos, Leuk van zo dichtbij vanaf het schietveld gefilmd.

Mijn filmpje komt vanavond of morgen online en is van een iets verdere afstand met groothoeklens gefilmd, jammer genoeg wel op een schuin stuk weiland, maar ja dat mag de pret niet drukken

Het was ook maar een grapje buurman........

ja pas maar op anders mag je met oud en nieuw niet meer meebouwen aan de Vuurwerkbieb Countdown Show haha

Grapje hoor, maakt niet uit joh, van jou kan ik wel wat hebben en je weet ik probeer altijd alles zo snel mogelijk online te krijgen.

Ik moet op dit moment nog zo'n 10 productfilms, daarna komt de finale online

Back
Bovenaan