Demo 10-12-2009 Alstätte

ik heb het al gezien, maar kom zeker weer ff kijken hoor...
En misschien wederom helpen om de zooi op te ruimen? Wie zal het weten :D haha

Ik zal hier ook zeker bij aanwezig zijn.
Heb het vuurwerk van Royal nu al meerdere keren gezien.
Maar een demo zo dicht in de buurt kan ik niet overslaan,tot dan.

ik ben ook aanwezig.
iets afspreken daar misschien? als we elkaar kunnen vinden tenminste.
is altijd lastig,(denk aan het volkspark) :p:D:)

Altijd leuk, een demo om de hoek :D

Ben hier zekers effe aanwezig!

En misschien gelijk maar gebruik maken van die -20% :)
Heb het spul van Royal gezien, en er zitten echte toppers bij!

Begrijp ik nou goed dat Breukers alleen de Royal Garden serie gaat verkopen? En dus bij de demo alleen uit deze serie geschoten gaat worden? Of gaat de red factory collectie ook verkocht en geschoten worden?

ja dat heb je goed gezien en begrepen breukers verkoopt alleen de royal garden collectie .
maar dat wil niet perse zeggen dat alleen die collectie geschoten gaat worden he , tis een demo van breukers niet van ons zelf dus dat is aan breukers wat er geschoten gaat worden.

mvg

Ik mag toch hopen dat ze iets meer schieten dan alleen Royal Garden.
Ben overigens ook juist wel benieuwd naar die andere collecties :)

me 2 :)

hooguit nog een kleine bui volgens buienradar,
dus ik waag het er wel op :D

ben benieuwd hoeveel volk er op af komt..
volgens mij weinig reclame voor gemaakt, of heb ik het gewoon gemist?

Voor diegenen die gaan: veel plezier.
En vergeet de kortingsactie (speciaal alleen vanavond, 20%) niet.
Is toch weer in the pocket.!!

net geweest was een leuke demo.
waren aardig veel mensen aanwezig ondanks het slechte weer.
leuk vuurwerk gezien van Royal,en de finale was erg goed,
de lucht vol met goed en veel vuurwerk.

heb alleen geen schietlijst gekregen of gezien?
was die er wel,wie weet dit?

groet oerend.

En wieder zuhause :)

Prachtig contrast dat spul van Royal tegenover die andere merken Briljant, Black Smith en Fascinating. Tenminste, ik denk dat ik daar ook wat van gezien heb, meeste was in ieder geval van Royal. Die cakes zijn zoveel mooier, harder en groter dan wat ik verder zag, nu weet ik 200% zeker dat ik er veel van aanschaf!

Erg jammer dat er niet werd gezegd welke cake geschoten werd.
Ook de "bestel mogelijkheid" heb ik niet gezien, maar misschien niet goed genoeg opgelet.

Wel een leuke finale :D
Twee rijen dik werd de ene na de andere cake ontstoken, dat zag er wel vet uit!

Geluk met het weer, want binnen een minuut na show kwam de regen alweer.

Laatst bewerkt:
Ik vond het geen best georganiseerde demo! Geluid ontbrak en dus geen enkele aankondiging dat de demo begon en wat er geschoten werd etc., geen aanduiding waar geschoten werd of andere (reclame)uiting, het was niet duidelijk waar je (eventueel) kon bestellen. Had meer ingezeten vind ik persoonlijk.
De finale van de demo was echter goed.

Ik ben gister ook geweest,samen met gigabom en een mini-freakje :wink: alleen was wel een btje verlaat dus de eerste cake ging al de lucht in toen ik aan kwam rijden, helaas :sad:
Verder heb ik wel een leuke demo gezien met weer een aantal leuke nieuwe producten van Royal. Ik mistte wel het schietlijstje oid maar goed, niets aan te doen :p
Vooral de Rafflesia, Fireflower, Silver Willow, Royal Bonsai en de finale waren top!
E.e.a. had mijns inziens wel iets beter geregeld kunnen worden idd (omroepen, schijtlijstjes, mogelijkheid van bestellen e.d.) maar goed, de pret was er niet minder om :D

Ik vond het een slecht georganiseerde demo om de al reeds genoemde redenen...
Het vuurwerk van Royal was echter deste beter. Echt top spul.
Eergisteren was ik nog in Wapenveld waar de 'bekende' merken werden geschoten maar daar was ik niet echt onder de indruk.

Het vuurwerk van Royal is stuk voor stuk topspul. Flink harde burst en grote boeketten. Ik vond de producten in het echt beter dan op de filmpjes. De waaiers lijken wel prof...
Het is dat ik alles al heb besteld anders was er meer van Royal bijgekomen!
Dit is een merk om te onthouden!!!

Back
Bovenaan