Delta Fire V144-1958, 144 Schuss

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: 82072
Artikelnaam: Delta Fire V144-1958, 144 Schuss
Bruto Gewicht: 20kg kg
Netto Kruitgewicht: 1958 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: 4er-Premium-Batterieverbund mit Finale und 144 Schuss.
Phase 1: 36 Schuss Batterie, mit lautstark zerlegenden Effekten mit verschiedenfarbigen Glitzer-Buketts, gefolgt von 6 Schuss mit Chrysanthemen-Effekten;
Phase 2: 36 Schuss Batterie, in Salven geschossene, lautstark zerlegende Titan-Weiden-Effekte;
Phase 3: 36 Schuss Batterie, in schneller Abfolge geschossene, lautstark zerlegende bunte Verwandlungssterne zu Silber-Chrysanthemen;
Phase 4: 36 Schuss in rasanter Abfolge geschosses Finale mit bunten Sternen und silbernen Spider-Effekten.

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 75sec
Stijghoogte: 60m
Adviesprijs: 179

Ik vind dit toch wel een heel dikke doos, verbaast me dat hier nog geen reacties op zijn. Te koop in het zuiden van het land, wel flink aan de prijs, maar zit er toch aan te denken om 'm misschien nog toe te voegen aan de collectie...

Dit is zeker een hele dikke box en bij de eerste keer dat ik hem zag heb ik deze ook op m'n lijstje gezet maar de prijs heeft me er van weerhouden om hem daadwerkelijk te bestellen. Mocht je hem willen kopen dan zou ik niet te lang wachten want voor zover mij bekend is het alleen die shop in het zuiden die hem heeft en er zijn er volgens mij nog maar een of enkele beschikbaar.

Tsja, dat had ik dus ook met die prijs, maar ja, net weer even het filmpje gekeken en dan gaat het toch kriebelen... :bonk:

Thanks voor de tip, misschien dat ik 'm toch nog bestel dit weekend, heb toch al bestellingen staan bij hun, kan nog wel een doosje bij...

Back
Bovenaan