Decibull Single shot

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 3019
Artikelnaam: Decibull Single shot
Bruto Gewicht: 611 gr pp
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 15 meter
Richtprijs: 9.95
O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke mine, en een erg mooi boeket! Knal kan ik niet over oordelen afgaande op het filmpje.
Ben wel erg benieuwd naar de prijs, ligt die in lijn met de prijzen voor andere singleshots, zeg 2,- per 6 stuks of is het echt een special?

Is €10 voor een doosje. Is aardig te doen als het effect in de straat net zo is:D

Edit: zitten 4 stuks in een doosje, dan moet hij in de straat wel minstens net zo goed zijn.

ik denk dst deze meer in het rijtje past van de big shots,sky hunter,red dawn,snapshot enz. dus geen 2 euro per 4 , eerder rond de 6 a 8 denk ik.

heb ze ook zien liggen dacht bij me zelf zal ik ze mee nemen of niet maar toch niet gedaan.. Maar moet morgen toch nog langs die zaak dan naam ik ze mee

Ik had tijdens de verkoopdagen hiervan twee pakjes gehaald. Ik zou ze volgend jaar denk ik niet meer halen, heel misschien één pakje als ze iets goedkoper zijn. Een euro of 8 zou mooi zijn geweest, maar 2.5 euro is net iets te veel. Leuk om zoiets in je collectie te hebben maar voor die 10 euro kan je ook een leuke kleine cake kopen. Natuurlijk andere beleving, maar 10 euro is veel geld voor vier single shots met een leuke mine en een 'aardig' effect.

Ik heb deze ook gehad en gefilmd. Vielen mij ook tegen voor de prijs. Ik heb de colorthunderking 2.0 van broekhoff ook gehad, wel geen mine maar ook leuke effecten en voor een betere prijs.

Back
Bovenaan