Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
aangezien de site in de lucht is, heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze mij een lijst met dealers kunnen mailen, als ik antwoord heb zal ik het hier posten.
Vincent
Ok Vincent, alvast bedankt.
Want dat is natuurlijk erg belangrijk om te weten.
Ik hoop dat er straks voor iedere freak in Nederland de mogelijkheid bestaat om dit topspul in huis te kunnen halen.
![]()
heb vanmorgen contact gehad met xxl-fireworks ben 99% zeker van dat ik ook deze Complete lijn in mijn collectie opneem.
groetjes
bert
van Lammers vuurwerk
dailers xxl
over 2 jaar moet elke vuurwerk dat in nederland verkocht word de EC keur hebben verkregen ,het vuurwerk moet aan hele strenge voorwaarden voldoen.
Het ISO- 9001:2000 certificaat.
In de fabrieken in china is het volgens mij een onmogelijke zaak om aan die normen te voldoen.
Jorge in polen waar xxl gemaakt word voldoet wel aan de iso norm.
Daarom staat dit vuurwerk bij mij zeer hoog in het vaandel ,en ga ik het verkopen in onze winkel.
groetjes
Bert
Van lammers vuurwerk
Super van je om zo onderscheid te maken tussen merken! echt geweldig om te horen dat de werkomstandigheden in de fabriek mee tellen in de keuze!
Vincent.
Helemaal mee eens.
Hoop dat er ook in de buurt van Hilversum dealers zijn die ondermeer ook om dit aspect XXL gaan verkopen.Maar ook vanwege de scherpe prijs natuurlijk
![]()
Er komt in Hilversum een verkooppunt dit jaar bij. Dus wie weet heeft die wel XXL
groetjes
Moontan
![]()
Dag Fred/Moontan,
Bijna plaatsgenoot... Kortenhoef, maar goed, binnen twee minuten in Hilversum.
Over welk verkooppunt heb je t dan?
Gr
Viva la bang
Ook de bekende zaak Vuurwerk Hol gaat XXL verkopen
Op de website van Hol staat nu nog maar een product, maar het zal mij niet
verbazen als er daar de komende dagen nog meer bij gaan komen.
Test it:
http://www.vuurwerk-hol.nl/
De site is nu verder aan het updaten. Er staan op dit moment, 22:00 uur, 14 artikelen van Jorge op de site van vuurwerk-hol.
Ik hoop dat er nog meer bij komt want dit zijn echt top artikelen voor een lage prijs!
![]()