Dealers

moontan

VWC lid
Plaats hier informatie over de dealers welke XXL-Fireworks in hun collectie hebben.

Op AVp las ik dat de Rijswijkse Vuurwerkhal en Vuurwerkland Steenbergen XXL fireworks gaan verkopen.

Wie weet nog meer dealers?

aangezien de site in de lucht is, heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze mij een lijst met dealers kunnen mailen, als ik antwoord heb zal ik het hier posten :).

Vincent

aangezien de site in de lucht is, heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze mij een lijst met dealers kunnen mailen, als ik antwoord heb zal ik het hier posten :).

Vincent

Ok Vincent, alvast bedankt.
Want dat is natuurlijk erg belangrijk om te weten.
Ik hoop dat er straks voor iedere freak in Nederland de mogelijkheid bestaat om dit topspul in huis te kunnen halen.

:bye:

Ok Vincent, alvast bedankt.
Want dat is natuurlijk erg belangrijk om te weten.
Ik hoop dat er straks voor iedere freak in Nederland de mogelijkheid bestaat om dit topspul in huis te kunnen halen.

en of ik dat hoop, en vooral voor mijzelf natuurlijk, (egoïst! xD) maar het is afwachten...

Vincent.

Dailers

Dailers

heb vanmorgen contact gehad met xxl-fireworks ben 99% zeker van dat ik ook deze Complete lijn in mijn collectie opneem.
groetjes
bert
van Lammers vuurwerk

heb vanmorgen contact gehad met xxl-fireworks ben 99% zeker van dat ik ook deze Complete lijn in mijn collectie opneem.
groetjes
bert
van Lammers vuurwerk

Goede beslissing van je Bert.
Dan heb je met XXL en Marijn twee nieuwe en hele goede collecties in je assortiment.

Afgelopen maand contact gehad met een vertegenwoordiger van XXL Fireworks maar we hebben aangegeven dit jaar nog niets te willen afnemen van hun omdat we net onze bestellingen geplaats hadden.
Wel hebben we aangegeven dat ze volgend nog eens terug mogen komen om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Maar ik hoop wel dat er een dealer bij ons in de buurt komt eigen ervaring is toch de beste vergelijk methode. :)

Dailers xxl fireworks

Dailers xxl fireworks

dailers xxl

over 2 jaar moet elke vuurwerk dat in nederland verkocht word de EC keur hebben verkregen ,het vuurwerk moet aan hele strenge voorwaarden voldoen.
Het ISO- 9001:2000 certificaat.
In de fabrieken in china is het volgens mij een onmogelijke zaak om aan die normen te voldoen.
Jorge in polen waar xxl gemaakt word voldoet wel aan de iso norm.
Daarom staat dit vuurwerk bij mij zeer hoog in het vaandel ,en ga ik het verkopen in onze winkel.
groetjes
Bert
Van lammers vuurwerk

Wow, dus dat is het voordeel waarom jij voor XXL-fireworks hebt gekozen? Dat is erg indrukwekkend.:cool: En dan nagaan dat de prijzen en de kwaliteit van het vuurwerk nog wel zo geweldig zijn, dat je zou denken dat een verkooppunt juist dáarom voor die collectie zou kiezen.
Erg intressant om te weten hoe je dus erbij nadenkt.:)

dailers xxl

over 2 jaar moet elke vuurwerk dat in nederland verkocht word de EC keur hebben verkregen ,het vuurwerk moet aan hele strenge voorwaarden voldoen.
Het ISO- 9001:2000 certificaat.
In de fabrieken in china is het volgens mij een onmogelijke zaak om aan die normen te voldoen.
Jorge in polen waar xxl gemaakt word voldoet wel aan de iso norm.
Daarom staat dit vuurwerk bij mij zeer hoog in het vaandel ,en ga ik het verkopen in onze winkel.
groetjes
Bert
Van lammers vuurwerk

Super van je om zo onderscheid te maken tussen merken! echt geweldig om te horen dat de werkomstandigheden in de fabriek mee tellen in de keuze!

Vincent.

Super van je om zo onderscheid te maken tussen merken! echt geweldig om te horen dat de werkomstandigheden in de fabriek mee tellen in de keuze!

Vincent.

Helemaal mee eens.
Hoop dat er ook in de buurt van Hilversum dealers zijn die ondermeer ook om dit aspect XXL gaan verkopen.:) Maar ook vanwege de scherpe prijs natuurlijk :D

Helemaal mee eens.
Hoop dat er ook in de buurt van Hilversum dealers zijn die ondermeer ook om dit aspect XXL gaan verkopen.:) Maar ook vanwege de scherpe prijs natuurlijk :D

off-Topic: Viva la Bang: Plaatsgenoot? Ook Hilversummer?
Er komt in Hilversum een verkooppunt dit jaar bij. Dus wie weet heeft die wel XXL

groetjes
Moontan

Offtopic:
Dag Fred/Moontan,

Bijna plaatsgenoot... Kortenhoef, maar goed, binnen twee minuten in Hilversum.
Over welk verkooppunt heb je t dan?
En laten we idd hopen dat ze XXL gaan verkopen.

Gr

Viva la bang

Dag Fred/Moontan,

Bijna plaatsgenoot... Kortenhoef, maar goed, binnen twee minuten in Hilversum.
Over welk verkooppunt heb je t dan?

Gr

Viva la bang

Hilvertsweg 162.
Dus in dezelfde straat als de Zevenklapper.
Bron: Gemeente Hilversum, aanvraag vergunning opslag en verkoop

Hopen dat t goed gekeurd wordt en dat ze een ander merk gaan verkopen dan de gangbare in H'sum.

Nog niet veel officieels te vinden Moontan. Maar hopelijk zal Hol Vuurwerk dit jaar Jorge gaan verkopen, daar gaan ze veel goeds mee doen.

Ondertussen staan er al meerdere producten op de website.

Ook de bekende zaak Vuurwerk Hol gaat XXL verkopen
Op de website van Hol staat nu nog maar een product, maar het zal mij niet
verbazen als er daar de komende dagen nog meer bij gaan komen.

Test it:

http://www.vuurwerk-hol.nl/

De site is nu verder aan het updaten. Er staan op dit moment, 22:00 uur, 14 artikelen van Jorge op de site van vuurwerk-hol.

Ik hoop dat er nog meer bij komt want dit zijn echt top artikelen voor een lage prijs!

De site is nu verder aan het updaten. Er staan op dit moment, 22:00 uur, 14 artikelen van Jorge op de site van vuurwerk-hol.

Ik hoop dat er nog meer bij komt want dit zijn echt top artikelen voor een lage prijs!

Er kwamen dacht ik 16 artikelen en nu staan er nog steeds 14 artikelen dus hopen dat er nog 2 dingen bij komen...
Ik ben heel erg blij want als je kijk heb je voor heel weinig geld echt super vuurwerk!:D

Back
Bovenaan