Dealers BonFireWorks

Vandaag mochten we per post een Cd-rom met de videofragmenten van de BonFireworks collectie ontvangen.
Na het zien van de films ben ik nog enthousiaster over deze collectie geworden.
De collectie bevat allemaal toppers van producten.
Wat mij vooral opvalt is de lange duur van de cake,s en de grote variatie in effecten en kleuren.
Ik hoop dat er spoedig meer verkooppunten zullen komen die deze prachtige collectie in hun assortiment op willen nemen.

En alweer een nieuwe dealer erbij:
De Rijswijkse Vuurwerkhal

De Rijswijkse Vuurwerkhal
Adres: Koopmansstraat 5a, 2288 BC Rijswijk Z-H (Plaspoelpolder)
Email: [email protected]

Voorverkoop Showroom 2008: 6 t/m 28 december
Voorverkoop Webwinkel: half november t/m 28 december
Openingstijden showroom: ma. t/m za. 8.30 uur tot 18.00 uur

(donderdag tot 21.00 uur, zondag 12.00 tot 17.00 uur)

Willems sierbestrating

Willems sierbestrating

Ook deze dealer heeft 5 producten van Bonfire is het assortiment op genomen.
Momenteel weet ik alleen nog dat ze Crazy Thunder en New Kids on the Block verkopen de andere 3 weet ik helaas niet meer...

met blijdschap kunnen wij jullie melden, dat wij,Vuurwerkmagazijn7kamp.nl, in Rotterdam, de Outrageous en Blessing pearls hebben opgenomen.

Wie het eerst komt.....:)

vr.gr.

Edwin

Nieuwe dealer:

Willems sierbestrating
Hekweg 1
7271 LD Borculo
[email protected]
Tel: 0545481215
webinfo:
http://www.vuurwerkberkelland.nl/

l_sierpc.png

Weet iemand ook misschien een verkooppunt in regio Noord-holland?? Wel een beetje raar dat op de site van Bonfireworks niet vermeld staat waar alle deales zijn.

De postieve reacties op de prijzen en de collecties van Bonfireworks zijn ook bij de detaillisten binnen gekomen.
Inmiddels is er al sprake van een verdubbeling van het aantal verkooppunten van vorig jaar. En er vinden nog steeds onderhandelingen gaande met nieuwe verkooppunten.
Het is Bert van harte gegund. Op deze wijze worden zijn inspanningen terecht beloond.
De dealerlijst zal over niet al te lange tijd beschikbaar komen.

Back
Bovenaan