De volle Meter!! [Ass.]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: KY7704
Artikelnaam: De Volle Meter
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 314,6 gram
Aantal schoten: ... schoten
Effectomschrijving: De volle meter!*van*China Red Vuurwerk* uit de *China Red Collectie* is het best gevulde meterpakket in Nederland!*Met een grote diversiteit aan vuurwerk, feest voor het hele gezin. Blijft laag bij de grond.
Adviesprijs: € 29,95
Internet verkoopprijs: € 14,95

cr_6541_de_volle_meter.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderstaande post had ik reeds in een andere draad geplaatst, maar voor de volledigheid zet ik 'm ook even hier.

Niet echt om oude labels of iets in die trant, maar qua uitwerking vond ik De Volle Meter van China Red à €18 (nu €15) niet verkeerd. Inhoud was het volgende:

[table="width: 200, class: grid"]
[tr]
[td]Art.[/td]
[td]NEM[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Silver Spring[/td]
[td]8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Golden Spring[/td]
[td]8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Red Twinkling Star[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Blue Pearls[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Green Blink[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Happy Flower[/td]
[td]14[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Sky Dancing Flower[/td]
[td]14[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Snowflake 60 schots[/td]
[td]15,6[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Blink Crackling (2x)[/td]
[td]16[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Color Shining Star[/td]
[td]18[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Joyful[/td]
[td]20[/td]
[/tr]
[tr]
[td]All Happy[/td]
[td]36[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Garden Surprise[/td]
[td]36[/td]
[/tr]
[/table]

Zoals je ziet geen écht grote inhoud, maar de fonteinen deden het erg leuk, en 20-36 gram is toch echt wel een stap boven cat. 1 spul. Daarnaast zat er een handje grondbloemen in, en vier 15-grams pijlen (met burst en boeket, als ik me dat goed herinner EDIT: volgens mij juist niet... En dit jaar lijken er geen pijlen meer in te zitten). Zeker een aanrader voor de vooravond.

is de volle meter een betere keuze dan het big daddy pakket die €10,00 duurder is?
Of is het big daddy pakket ondanks duurder toch een betere keuze?

mijn idee is om de 2 grootste fonteintjes te gebruiken voor een fontein projectje gecombineerd met wat andere dingen om er iets leuks mee te doen.
Natuurlijk zijn er fonteinen die ook veelzijdiger zijn. Maar zelf wat doen vind ik leuker. De rest komt wel op in de vooravond.

Als deze idd voor €15 wordt aangeboden, al is het €20, is dit toch een mooie; goeie kruitinhoud, mooie labels.

Na wat vergelijk ga ik deze ook bestellen. Prijs/kruit inhoud lijkt het een van de beste meter pakketten!

Back
Bovenaan