De driesprong zoetermeer online

Ik kom hier net vandaan. Inderdaad zeg, wat een personeel staat daar achter de balie. Maar misschien was dat wel de bedoeling, want toen ik mijn bestelformulier liet scannen, stond mijn bestelling binnen 5 minuten op de balie. Ik had langer de tijd nodig om van de auto naar de afhaalbalie te lopen, dan op mijn bestelling te wachten.
Ga zo die kant op, zou erg fijn zijn!

Zojuist kwam ik er langs maar het is helemaal verbouwd zag ik. Ze hebben een hele nieuwe ingang bij het tuincentrum.
Dat is al een tijdje zo haha. Zijn ze nu wel helemaal klaar en wat vindt jij van de kerstshow, ik vind hem dit jaar voor het eerst best matig.

Ik ben er nog niet binnen geweest dus geen idee, we waren naar de intratuin pijnacker geweest.
Binnenkort even binnen kijken

Gisteren weer bij de driesprong geweest en vanmiddag bij de intratuin pijnackert. De driesprong is inderdaad wel iets minder knus dan voorgaande jaren. Misschien dat het meespeelt dat de verbouwing nog niet helemaal was afgerond toen de kerstshow opende. Desondanks weer veel sfeervoller dan die van de intratuin. Die hebben wel veel meer spullen, maar de sfeer is ver te zoeken.

Back
Bovenaan