De ‘Geliefde Leider’ Kim Jong Il is jarig op 16 februari

Vanavond vuurwerk daar!
Helaas kan ik er niet bij zijn om foto's/video te schieten! :p

Ik probeer op dit moment iets hierover te vinden. Ik hoop eigenlijk een webcam te vinden, maar die zal er wel niet zijn :sad:

Heb wel een versclagje gevonden "Zo stijgt er een verlichte ster naar de hemel die Kim Il Sung symboliseert waarbij er een vlam op het dak ontstoken wordt. Het publiek begint dan ook meteen enthousiast te klappen, waarna er buiten vuurwerk afgestoken wordt goed te zien is dat door het open dak van het stadion."

Dacht dat Jorien van den Herik weg was bij Feyenoord...

Toeval natuurlijk:
FeyeNOORD-Korea
Geliefde Leider > GKL: Grote Kale Leider
Klapvee
Stadion
Vuurwerk > Theo Lucius

Weet je zeker dat deze show niet op Rotterdam zuid is? :D

En zal wel fraai zijn, ze hebben handelsembargo, waar die communisten dan het geld vandaan halen blijft mij een raadsel. Maar echt erg daar, zulke figuren eisen gewoon een vuurwerk en dan komt het er ook. Nou had ik ook wel een vuurwerk voor mn verjaardag gewild, maar dit gaat wel een stapje verder denk ik :frusty:

hehehe die is toch ook weg!
Maare op het NOS journaal hadden ze het erover dat er vanavond vuurwerk is.

Dacht dat Jorien van den Herik weg was bij Feyenoord...

Toeval natuurlijk:
FeyeNOORD-Korea
Geliefde Leider > GKL: Grote Kale Leider
Klapvee
Stadion
Vuurwerk > Theo Lucius

Weet je zeker dat deze show niet op Rotterdam zuid is? :D

En zal wel fraai zijn, ze hebben handelsembargo, waar die communisten dan het geld vandaan halen blijft mij een raadsel. Maar echt erg daar, zulke figuren eisen gewoon een vuurwerk en dan komt het er ook. Nou had ik ook wel een vuurwerk voor mn verjaardag gewild, maar dit gaat wel een stapje verder denk ik :frusty:

Altijd maar de vraag of Korea dan niet gewoon proeven met balistisch raketten gaat doen.

Of nu ook de beschikking heeft over een nucleair wapen.

:D

Denk niet dat wij er rouwig om hoeven te zijn dat we deze show missen.

Nou toch wil ik het wel zien! Hij wordt wel 65 jaar en is geen goede kerel, maar dat zal niets af doen aan het vuurwerk wat er afgeschoten gaat worden denk ik.

Altijd maar de vraag of Korea dan niet gewoon proeven met balistisch raketten gaat doen.

Of nu ook de beschikking heeft over een nucleair wapen.

:D

Denk niet dat wij er rouwig om hoeven te zijn dat we deze show missen.

Back
Bovenaan