DDos aanval op vuurwerkoverlast.nl

Plat leggen die site!! Voor altijd, ik word er zo moe van altijd dat gezeur weer eind van het jaar. Vreselijk toch...

Je kan het ook zo zien als er geen klacht kan binnen komen kan er ook niks gebeuren plus grotendeels zijn de mensen het gewoon zat wat hun doen en geven ze hun geen aandacht meer.

Goed gevonden Brainiac, bij mij doet het rapport het ook prima super snel geladen..

Hier zit duidelijk een heel vies luchtje aan!

Het lijkt er op dat hij gewoon weer media aandacht wilt hebben om het weer onder de aandacht te brengen, aangezien het afzwakte laatste dagen in de media.

Zeer triest!

Beetje dubbel gevoel bij deze actie, geen nieuwe meldingen is natuurlijk hartstikke mooi, maar kleefbal Bonte zal wel weer heel zielig gaan doen, en zo massaal weer de media bereiken.

Het rapport staat niet op de server die nu wordt gebruikt maar op de oude server van vorige jaar, ze gebruiken dit jaar een andere server die veel meer data aankan dan die van vorige jaar. Daarom kan je die wel ophalen, dus dat kan je niet als vergelijking gebruiken. plus dit is een PDF bestand en die blijven altijd opgeslagen staan op internet en die zijn bijna altijd ophaalbaar

Aanvallen/offline halen van de site genereert juist media-aandacht, jongens. Of nou vuurwerkking het doet, of Bonte zelf, het zorgt ervoor dat ze in een slachtofferrol kunnen kruipen. Dit beïnvloedt de publieke opinie juist tégen vuurwerk, omdat er zo zwak met DDos aanvallen gegooid wordt. Volgend jaar zelfs nog, over twéé jaar zelfs nog, zal dan in de media nog komen "de site die vorig jaar nog onder DDos aanvallen lag". Daar kun je je als aanvaller stoer onder voelen (sukkel) maar het is koren op de molen van Bonte & co. Daarom dat ik me afvraag of het geen actie van ze zelf is. Maar als vuurwerkking zegt dat hij het doet...ophouden, menneke! Je maakt het juist érger!!

Wie zegt dat er iemand een cyber aanval op de site heeft gedaan, misschien ( ik vermoed het zelfs ) heeft GL de site zelf even off line gezet en zijn ze met de mededeling van gehackt naar buiten gekomen. Kijk eens hoeveel meer publiciteit we nu meer hebben zeggen ze nu, elk half uur op het nos journaal ..... engerds zijn het bij die partij....

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan