Day of Victory

Bedankt voor deze films's Moontan. Ik kreeg vanmiddag een foto toegestuurd van de viering overdag in Moskou, maar dat er ook zulk vuurwerk was wist ik niet. Wat een mooie finale, goud waard! Haha okee, dat was wel erg overdreven dik op elkaar geplakt.

Ook van deze kant bedankt voor de fims Fred, hier blijkt maar weer dat die Russen wel meer kunnen dan alleen Wodka zuipen :D
Ik heb in ieder geval zwaar genoten van deze show :cool:

Overwinning gevierd met vuurwerk
maandag 10 mei 2010

Op veel plekken werd de afgelopen week stil gestaan bij de Tweede Wereldoorlog. Ook in de Russische hoofdstad Moskou. Daar was het gisteren 'Overwinningsdag'. Op deze herdenkingsdag vieren ze elk jaar dat de nazi’s werden verslagen. In Rusland is dat nog steeds één van de belangrijkste feestdagen.

Het is nu 65 jaar geleden dat Nazi-Duitsland werd verslagen. De Russen vieren 'Overwinningsdag' altijd groots. Overdag was er een enorme militaire parade op een bekend plein in Moskou. Een lange rij vol tanks, raketten, pantservoertuigen en natuurlijk militairen trok over het plein. Ook militairen uit Amerika, Frankrijk en Engeland liepen mee in de stoet. 's Avonds werd het feest afgesloten met veel muziek en vooral heel veel vuurwerk.

http://nos.nl/video/156344-overwinning-gevierd-met-vuurwerk.html

wooow, dat vuurwerk:D overal gewoon de lucht vol en het lijkt net of het gewoon niet echt is zo helder zijn de kleuren:D SICK!

Back
Bovenaan