Day after foto's 2020!!!

ik zal eens in mijn archief gaan struinen of ik niet nog een day after foto van een jaar of tien geleden heb ergens... Altijd leuk die oude producten dan :D

Blijft een geweldig topic, roept echt weer die kriebels op van de decembersfeer!

Toen ik afgelopen oudejaarsnacht thuis kwam zag ik dat ik wat had gemist..
Hier was iemand flink los gegaan :applause:
IMG_20200101_025152.jpg

Kriebels altijd van dit topic! Heeeerlijke platen.

IMG_5242.jpg
IMG_5246.jpg
IMG_5248.jpg
IMG_5249.jpg

(Mooi he, je camerarol gewoon vol hebben met vuurwerk afval.)

Van de Artillery is er nog steeds een ‘day after’ foto van te maken. Mooi souvenir voor in de woonkamer.

B2CE6534-F4CA-4CC5-9A1C-5FFB09B25877.jpg

Omdat het tegenwoordig niet meer bij de vuilstort ingeleverd mag worden heb ik afgelopen jaar zo veel mogelijk in de vuurkorf gestopt. Klein stapeltje over dus.

IMG_3421.jpg
IMG_3424.jpgIMG_3426.jpg

Ook nog wat foto's uit de wijk:
IMG_3431.jpg

En toch wel benieuwd of een van de freaks deze stapel herkend, lijkt me ergens dat hier wel eens een forumlid achter zou kunnen zitten. Elk jaar een flinke stapel mooi spul hier.
IMG_3435.jpg

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst sinds jaren weer bij familie gevierd. Was echt weer ouderwets gezellig. Meerdere buren hadden een vuurton voor de deur en ook hadden zij allemaal wel wat vuurwerk. Van duitse cakes tot aan toppers van compounds. Die gingen allemaal de vuurton in en heb daar later op de avond ook wat ingegooid. Maar het kleine spul gaf flink wat rommel voor de deur en ook een aantal nichtjes hebben zowat de hele avond buiten staan stoken, dus er was genoeg om op te ruimen. De volgende ochtend snel nog wat foto's gemaakt.

Screenshot_20201107-212831_Gallery.jpg

Screenshot_20201107-212843_Gallery.jpg

Screenshot_20201107-212851_Gallery.jpg

IMG-0113.jpg

IMG-0148.jpg

Was rond 12uur smiddags begonnen en 2uur 1 jan precies gestopt.
Daarna alles opgeruimt voordat ik naar binnen ging, want daarna kon ik 3 dagen niet meer lopen :p

- zelf foto weggehaald

Singleshots stoken is een work out :c dit was nadat ik al is had opgeruimt - zakken vol.

Sommige cakes vliegen zonder dollen vanzelf in de fik en dan vinden de buren het leuk om ze te stapelen, dus de cakes waren veranderd in as.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan