Davinstyle vuurwerkvideo's O&N 2014/2015

YorickT

VWC lid
Ik heb dit jaar een aantal filmpjes gemaakt tijdens oud en nieuw. Ik ga deze gedurende het jaar hier in dit topic zetten..

Ik heb dit jaar ook een kleine consumenten vuurwershow gemaakt en geschoten met een elektrische schietkist.
Ik wil jullie graag een kleine preview geven en waarschijnlijk komt vanavond of morgen de volledige video van het schietveld online.
Omdat de show gefilmd] is met 3 camera's wil ik de volledige show goed bewerken voordat ik hem uitgeef.

Laat vooral een reactie achter dat is altijd leuk om te lezen en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

~ Davinstyle

preview

Zo en dan bij deze de volledige show vanaf de schietlocatie. Ondertussen werk ik hard aan de bewerkte versie met 3 camera's zolang als het duurt moeten jullie het hiermee doen.

laat gerust een berichtje achter.

Hey man!

Tof gedaan.

Ik weet je eerste berichten nog op het forum, moet je nu zien wat je allemaal wegstookt! Heel tof gedaan, een echte pyro!

Hey man!

Tof gedaan.

Ik weet je eerste berichten nog op het forum, moet je nu zien wat je allemaal wegstookt! Heel tof gedaan, een echte pyro!

Bedankt voor je reactie Ruben, erg leuk om te lezen dat je je nog herinnert toen ik hier net kwam aankloppen. het is inderdaad vergeleken met toen echt een achtbaan geworden wat er in die jaren is gebeurd ben ik ontzettend dankbaar voor. Daardoor is vuurwerk en vuurwerkcrew een belangrijke rol in mijn leven geworden en wil dat graag op bijvoorbeeld deze manier met jullie delen zoals vele andere leden doen.

Back
Bovenaan