Dark Maven [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 695
Artikelnaam: Dark Maven
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 440 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Batterij van enkelschotsbuizen met diverse effecten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 45,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

attachment.php

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor. Een cakebox kan volgens het RACT ook bestaat uit een batterij van mijnen, een batterij van fonteinen of bv. een combinatie van deze elementen.

Voor de consument vind ik deze omschrijving echter belabberd om mee te adverteren. Je zet de zin "een batterij van enkelschots buizen" maar lekker op je datasheet, maar niet in je folder!

Ja duh, maar heb jij wel eens een NL cake gezien die bestaat uit buisjes waar per buisje meerdere keren na elkaar een effect uitkomt...???

Maargoed mijn hoofdpunt was ook dat dit voor de consument een effectomschrijving is wat niets toevoegt... Net zoals die pijlenpakketten met de omschrijving: verpakt in een mooie stevige doorzichtige recyclebare puntzak :rolleyes:

Een aantal jaar geleden ben ik een keer dubbelslag singleshots tegen gekomen in Oostenrijk, dat zou dus ook in een cake mogelijk moeten zijn.

Ja er zijn in Nederland cakes met dubbele effecten.
Wolff heeft er x aantal in hun assortiment.

Maar ook die schieten maar 1 keer een "peanut shell achtig iets" de lucht in, het is niet zo dat 1 buisje eerst het ene effect schiet en dan vervolgens uit hetzelfde buisje nog een andere effect schiet, toch?

Maargoed, boeit ook verder eigenlijk niet. Ben benieuwd hoe deze verzameling van enkelschotsbuizen eruit ziet.

Prijs 45,95 als goed is.
Rode staart naar rode coconut met zilveren blink, groene staart naar groene coconut
met paarse sterren, gele staart naar gele coconut met groene sterren, blauwe staart
naar blauwe coconut met gele sterren, zilveren staart naar zilveren cocnut met rode
sterren

Bekijk bijlage 20388

Filmpje en info van vuurwerkbieb

Back
Bovenaan