Dag van Druten 01 Augustus 2013

pyroboy

VWC lid
Waar: Druten
Adres: Waalbandijk
Wat: Professioneel vuurwerk tot 6"
Tijd: Rond 22:30
Wie: Onbekend
Waarom: Dag van Druten

Laatst bewerkt door een moderator:
Was vorig jaar een leuke show! Hoop alleen op wat minder blagen...

Hierbij nog even mijn filmpje van vorig jaar:

Ik heb vernomen dat deze show dit jaar niet geschoten zal worden door Dream Fireworks zoals voorheen wel gebeurde.

Wie het nu wel schiet weet ik niet, en ik heb dus ook geen idee of we kalibers als 5'' zullen blijven zien.

Hoop dat iemand hier meer informatie over heeft!

Ik heb contact gehad met de organisatie van de Dag van Druten. Inderdaad zal Dream deze show dit jaar niet verzorgen. In Druten zelf blijkt namelijk iemand woonachtig te zijn die gerelateerd is aan de Firma Bull die bijvoorbeeld ook het vuurwerk tijdens de Lentefeesten in Beuningen verzorgen. Zij zullen dit jaar de vuurwerkshow tijdens de Dag van Druten in handen hebben. De persoon die ik gesproken heb was verder inhoudelijk niet op de hoogte dus antwoord op de vraag welk kaliber er geschoten zal worden kon ik helaas niet krijgen.

Aanvang is trouwens 22.30u

Bull is toch enkel een winkel die consuvuurwerk verkoopt tijdens de verkoopdagen?
Of zit hier ook een schietbedrijf aan vast?

Naja, het is niet zover rijden, dus we zijn gewoon aanwezig.
Hoop wel dat ze de leuke kalibers erin houden.

Bull is toch enkel een winkel die consuvuurwerk verkoopt tijdens de verkoopdagen?

Waarschijnlijk zal het Pyromax zijn (die heeft ook de lente feesten geschoten)

Waarschijnlijk zal het Pyromax zijn (die heeft ook de lente feesten geschoten)

Bull stelt het vuurwerk waarschijnlijk beschikbaar en/of de financiering daarvan maar is in ieder geval officieel benoemd als organisator.

Zal de show dit jaar figuurlijk laten schieten! :p Helaas, volgend jaar weer. Normaal waren met met De dag van Druten altijd daar, helaas dit jaar niet! En ik ga geen 1,5 uur rijden voor zo'n showtje van een kwartier!

Tenzij iemand me meeneemt, maar niemand gaat hier uit de buurt, dus mannen filmen en foto's maken! :D

Hallo allemaal,

Namens http://www.vuurwerkbull.nl/ kan ik de volgende informatie bekend maken.

Tijdens de show worden er shells van 3 tot en met 6 inch geschoten. Daarnaast zal dit natuurlijk ondersteund worden door cakeboxen en Romeinse kaarsen. Deze show zal dit jaar door Vuurwerk24 geschoten worden en zal omstreeks 22:30 uur beginnen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.

Inmiddels aanwezig.. op het eerste oog zijn ze vergeten het vuurwerk neer te zetten haha.
Weet niet of we vanaf hier alles kunnen zien, maar het lijkt niet veel helaas.
Maar goed.. kwaliteit boven kwantiteit, dus ik ben benieuwd :)

Back
Bovenaan