Cybercop

Whistle to salute... Leek me een goede cake! Maar in plaats van whistle to salute kwam hier sier uit met 3 harde titanium knallen als finale? Was dit de nieuwe versie of heb ik gewoon een fout product mee gekregen? Was totaal onverwachts...

Zie hier het filmpje:

Had wat setjes van die 3XL besteld, ook voornamelijk voor de Cybercop.
Het maakt bij sommige toko's niet uit wat je besteld, want ze leveren gewoon verkeerde cakes.

Ben uiteindelijk afgedropen met 4 Gladiators en slechts 1 Cybercop, derde jaar op het rij dat ze niet leveren wat je daadwerkelijk besteld. Heb deze klacht ook bij Katan neergelegd dus ga er verder niet meer over zeuren :p

Van de enige Cybercop die ik wel had, heb ik genoten !
Om te kijken of hij harder ging dan de Whistling Thunder Queen, is het potje gekoppeld aan 12 stuks.

Hier de film:

Ik had hetzelfde potje als bollekip. Heb er nog een foto van gemaakt. Ik stak hem aan en was verbaasd over de effecten. de salutes op het einde waren wel lekker hard!20141230_172244.jpg

Je hebt gelijk, dit is niet de Cybercop maar de Gladiator. Raar want op de cake staat wel dat het de Cybercop is... En ik weet 100 procent dat ik de Gladiator niet besteld heb, hm. Vind het maar vaag.

Gr

Heb ik in 2013 gehad met de cybercop. Zat gewoon een verkeerd label op.:mad:

Hoe is de laatste productie (en welk jaar is dat) hiervan? Want ik zie hierboven nu afwisselend een knal en een fluit (ipv fluit naar knal) maar op yt ook enkel ti salute zonder fluit en dan als laatste een fluitsalvo? Wat is welke jaargang?

Back
Bovenaan