Cyber Crasher

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6603
Artikelnaam: Cyber Crasher
Bruto Gewicht: 12,8kg
Netto Kruitgewicht: 1941gram
Aantal Schoten: 108sh
Effectomschrijving: Nieuw! Deze connected bak bestaat uit I-shape, fanshape en W-shape. Actie gegarandeerd met deze finale bak. Extreem brede waaiers, harde salvo's en met de kleuren rood, wit, blauw en goud een waar spektakelstuk. Het laatste finaleshot is bizar!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 45sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €329,95
Voorverkoopprijs: €299,50
Onlineprijs: €239,50
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
Screenshot_4.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie 30mm box dit. Die rood wit blauw waaiers op het eind zijn gaaf. Dit zal wel een sample zijn, dus even afwachten op de echte filmpjes.

Overigens vind ik het vuurwerk365 intro/einde in deze filmpjes wat goedkoop overkomen en het muziekje storend, dat doet afbreuk aan deze nieuwe compounds.

Ik zal weer m'n best doen niks te zeggen over de prijs.

Mooie bak! Xqlusif blijft het zo zeker, zal kleine oplage zijn (en blijven).

Tweeeee HondertTTTTT negeneeeeendertig euro EN VIJFTIG cent!!!!!?>?>??>>>?>?>>>?

Sorry maar ga niet eens naar het filmpje kijken

Heb ik wel gedaan, bas voluit gezet maar klinkt nog steeds als een 20 mm bak :D

Maar wel als een XQLUSIFE 20MM bak. Burst is inderdaad waardeloos.

En wat krijg ik een jeuk van dat efteling-achtige/ Tiroler dijenkletsers-liedje wat de naam XQLUSIF zeker al om zeep helpt.

hij is oke maar absoluut en dan ook absoluut geen 240 euro waard me reet. Dit neigt in mijn ogen naar oplichting.

Ok? Voor dit soort bedragen is het gewoon een flop. En dat ze dan jut en jul nog even inhuren om er lekker enthousiast over te doen word helemaal triest

Leuk bakkie wel hoor, maar zal niet mijn keuze zijn gezien het aantal schots en prijs verhouding.

Laatst bewerkt:
Deze box vandaag gewonnen met de Lesli prijsvraag. Vanaf mijn kant dus zoiezo beeldmateriaal. Het rood wit blauw wat meermaals terug komt vind ik echt gaaf in deze box. Niet alleen in W shape, maar ook I shape komt deze kleurencombinatie terug. Erg benieuwd naar en zeer blij met deze box als prijs!

Back
Bovenaan