Curious

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141415
Artikelnaam: Curious
Bruto*Gewicht: ...
Netto*Kruitgewicht: 103,5
Aantal*Schoten: 9
Effectomschrijving: Red coco w/chrysanthemum, green coco w/white strobe, silver coco w/blue star, purple coco w/green strobe
Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€9,95

141415-3d.png

Laatst bewerkt:
Vind deze wat rommelig overkomen. 3 verschillende effecten in een 9 shots pot lijkt me wat overdreven. De doelgroep voor dit soort cakes is toch het publiek dat wat langer geniet van hun geld. Over de boeketten zelf maak ik me geen zorgen, dat is bij Royal altijd goed verzorgd. Meestal ben ik wel van het uitproberen van nieuwe cakes maar deze sla ik over.

Vind deze wat rommelig overkomen. 3 verschillende effecten in een 9 shots pot lijkt me wat overdreven. De doelgroep voor dit soort cakes is toch het publiek dat wat langer geniet van hun geld. Over de boeketten zelf maak ik me geen zorgen, dat is bij Royal altijd goed verzorgd. Meestal ben ik wel van het uitproberen van nieuwe cakes maar deze sla ik over.

Zijn geen drie verschillende effecten die met elkaar vloeken maar juist goed bij elkaar passen met enkele verschillende kleuren en ik vind hem juist helemaal niet rommelig overkomen. Voor dit geld een uitstekende cake voor in de avond.

Was wat laat met de record knop :(
Ik was verrast door deze cake. Final van de cake ontbrak.

Echt een leuke cake voor dat geld. Boeketten waren echt groot met harde burst. had ik niet verwacht voor die prijs. wel perongeluk bij de reserve lont afgestoken dus hij begint met de finale.

Back
Bovenaan