Crown Solar [Uitloop]

ilvan

VWC lid
Naam: Crown Solar

Beschrijving: Pakket met diverse cakes, die beginnen met een fontein en gevolgd worden door vele boeketten.

Prijs: 34,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Solar is een pakket van 4 potten (+/- 100gram p.stuk)
Wat mag het kosten???? Super 4 potten zijn 200 gram p stuk en kost 70,00
Dit nieuwe pakket zal wel duurder zijn....... helaas!

jazeker:D, hij staat op mijn lijstje. Ben benieuwd naar dit product. Ik hoop nog wel een filmpje te zien voordat ik het ga bestellen

deze vier potten zijn exact hetzelfde als de fantastic four qua vormgeving en effecten
iemand ervaring met de fantastic four?

hallo,
ik heb er 2 afgestoken en ze zijn wel lagge!!!
wel leuk dat ze starten met fontein en dan 12shots!
volgens mij iets van 100gr kruit.

heeft iemand hier een filmpje van?, ervaringen met deze ptojes want wou hem dit jaat bestellen maar zie graag ook eerst nog een filmpje ervan.

ik heb ze afgestoken en was zeker aangenaam verrast, hele leuke potten. echt een aanrader voor iedereen volgend jaar

Hier nog een filmpje van de Crown Solar vanaf een seconde of 40

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt me een mooi pakket. En ik ben van plan dit te gaan kopen dit jaar.
Maar ik weet het nog niet zeken, want ik ben aan het twijfelen tussen de Crown Solar en de Crown Fusion ( https://huppertz.vuurwerkexpert.nl/assortiment/cat/Crown_Collection/?aantal_producten_pp=10&n=5 ). Deze is iets duurder (5 euro) en er zit meer in, dus ik verwacht dat de Crown Solar mooiere effecten heeft. Kan iemand me zeggen wat ik heb beste kan pakken? En het vorig jaar heb ik de Crown Invision gehad.

Ik zou voor de crown solar gaan! Vaak stellen de effecten naar mijn mening weinig voor uit zo'n crown fusion pakket, voor dat geld kan het niet echt geweldig zijn.
Ik had de solar zelf ook en vond het een leuke combi de fontein gevolgd door peony's enz!:wink:

Ik Heb dit pakket deze jaarwisseling ook gehad, was heel erg tevreden over dit pakket, de potjes zijn hun 8 à 9 euro per stuk zeker waard! Ze hebben veel verschillende effecten!:D topper dus!

een leuk pakketje ik had hem toen die net uit was

het is leuk voor overdag of in de avond
en natuurlijk met oud en nieuw voor de gemiddelde budgetten:)

Back
Bovenaan