Crown Pyro Box Big [Ass.] [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Crown Pyro Box Big
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 3x20 schots
Effectomschrijving:
A: 20 schoten: Crown boeket mine met paarse parels, blauwe mine naar blauwe sterren met boeket crown, zilveren spinner met groene peony, zilveren spinner naar sneeuw boeket met rode blink, zilveren spinner met gekleurde peony.
B: 20 schoten: zilveren mine, zilveren blink met zilveren coconut, groene blink mine naar zilveren coconut met groene blink, rode blinking mine naar zilveren coconut met rode blinks, blauwe mine naar zilveren crown met blauwe sterren, zilveren mine naar zilveren crown met crackling.
C: 20 schoten: zilveren blink mine, zilveren blink staart zilveren blinks, brocade mine naar blauwe staart met brocade crown, blauwe mine naar zilveren crown met blauwe sterren, zilveren blink mine naar crown boeket met zilveren blink, crown boeket mine to crown boeket.

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 149,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1844-crown-pyro-power-big-2.gif

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
60 schoten 150 euro. mag hopen dat dit en grap is. €2,50 per schot word wel heel erg veel. verwacht wel dat het een topper is, maar de prijs is iets teveel van de top:bonk:

Idd het zal allemaal prachtig zijn maar de prijs is echt dramatisch. Sorry hoor maar kan beter een karton big 19 ervan kopen en dan hou ik nog geld over voor een mooie cake. Jammer dit...

Ach ja men moet altijd wat te zeuren hebben. Al is het over de prijs terecht. Maar je hoort vaak zat dat mensen iets willen hebben wat echt goed is. Zulke dingen heeft broekhoff wel er tussen zitten. Maar je betaalt er ook voor :)

Jip vorrig jaar veel broekhoff gehad.
De standaard prijzen zijn niet grappig nee.
Maar met korting haal je wel über kwaliteit in huis.
Ik betaal dan graag wat extras.
Bij broekhoff is strobe ook echt strobe en geen glitter peony.
Of een palm en palm en geen vage mislukte wave.
Mischien dwaal ik nu wel tever af. ..
Maar deze bak met korting zou ongetwijfeld wel een prachtig staaltje pyro zijn in je straat.
Dat weet ik zeker!

Weet iemand of deze box nog terug komt in 2015? Vind deze met de mines, spinners en waaiers een fantastische mooie box. Vorig jaar 120 euro, duur, maar wel uniek en gevarieerd.

Zou het jammer vinden dat deze zou verdwijnen. Alpeco (of hoe die winkel tegenwoordig ook heet) verkoopt hem nog wel, maar gezien de huidige staat van de winkel, betwijfel ik of ze eind december nog wel bestaan.

Verdoeme, mijn lokale Broekhoff dealer had hem gewoon in de vitrine staan. Stond niet in de folder, maar helaas is mijn budget niet meer toereikend om deze erbij te nemen. Tevens heb ik al veel te veel. Blijft een fantastische box hoor.

Back
Bovenaan